استاندار گیلان:

هزینه سفر علاقه‌مندان ناتوان به شرکت در راهیان نور پرداخت می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت همه جانبه خود را از سفرهای راهیان نور اعلام می‌کنم، گفت: استانداری آمادگی دارد کسانی که توانایی پرداخت هزینه سفر راهیان نور را ندارند تحت پوشش قرار دهد و هزینه آنها را تقبل کند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۶۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمدعلی نجفی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی گیلان اظهار داشت: یکی از مفاهیم بزرگ در انقلاب اسلامی درس ایثار، شهادت، شهامت، آرمان‌گرایی و اعتقاد راستین به دین اسلام است.

وی با بیان اینکه بنده تلاشم این بوده که هر جا راستی و درستی و امانتداری رعایت نشده است با آن برخورد کنم، گفت: از خداوند بزرگ بخواهیم که به ما کمک کند که درس بزرگ انقلاب را به خوبی بیاموزیم و هم به درستی به دیگران انتقال بدهیم.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همه ما برای حفظ این ارزش‌ها دور هم جمع شده‌ایم و در همین راستا است که فرزندانمان را به  راهیان نور اعزام می‌کنیم.
استاندار گیلان با اشاره به ارزش بالای راه شهدا و عمل به آرمان‌های آنها افزود: امروز باید در عمل به همه اندیشه‌هایی که از شهدای برجای مانده، پیشگام باشیم.
وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه خود را از راهیان نور اعلام می‌کنم، گفت: استانداری آمادگی دارد کسانی که توانایی پرداخت هزینه سفر راهیان نور را ندارند تحت پوشش قرار دهد و هزینه آنها را تقبل کند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: حوزه دفاع مقدس بسیار ارزشمند و گرانقیمت است
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: اردوی راهیان نور استان گیلان در سال گذشته به همت فعالیت خالصانه عوامل اجرایی با کیفیت بسیار خوب و مطلوبی برگزار شد.
مهدی حاجتی با تاکید بر اهمیت تشریح فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان افزود: حوزه دفاع مقدس بسیار ارزشمند و گرانقیمت است و وظیفه ما این است که این فرهنگ والای دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: فرهنگ قرآنی که امروز در کنار سفره آن نشسته‌ایم به برکت ایستادگی مردان رشید دفاع مقدس بوده است.
 وی گفت: سال گذشته داوطلبان زیادی از میان دانش آموزان خواهان سفر به راهیان نور بودند که توانایی پرداخت هزینه سفر را نداشتند و اگر در این رابطه از خیرین استفاده شود افراد بسیاری می‌توانند به راهیان نور سفر کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به افزایش کیفیت این سفر افزود: نوع و کیفیت اتوبوس‌ها و محل اسکان در جذب بیشتر دانش آموزان به این سفرها تاثیرگذار است.
حاجتی در رابطه با اهمیت راویان دفاع مقدس در راستای فرهنگ سازی در میان دانش آموزان افزود: راویان فتح با نوع نگرش و ارتباط خود با دانش آموزان می‌توانند برای حضور مجدد آنها در سالهای آینده و افزایش تعداد اعزام شوندگان تاثیرگذار باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار