دولت ضعیف روحانی نیاز به پرونده سازی ندارد!

روزنامه آفتاب یزد مدعی پرونده سازی و آرشیو سازی برای انداختن سنگ جلوی پای دولت شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۱۵۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه آفتاب یزد مدعی پرونده سازی و آرشیو سازی برای انداختن سنگ جلوی پای دولت شد. این روزنامه در گزارشی با تیتر "جستجو در آرشیو برای تخریب دولت" سعی کرده ضعف های دولت در تمامی حوزه ها را خروجی اقدامات "پرونده سازها" بداند.
 
این روزنامه در ابتدای گزارش خود می آورد:یک زخم کهنه و قدیمی‌که دوباره در شبکه‌های مجازی اصولگرا دست به دست می‌چرخد، انگار آنها آنقدر این روزها سوژه شان کم شده که باید برای تخریب دولت، در تاریخ به عقب برگردند و سفر رئیس جمهور به همدان را دوباره یاد آوری کنند تا به این طریق بتوانند فشارهایشان بردولت را تداوم بخشند.
 
آفتاب یزد با توجه به افشای نامه "استقبال از روحانی با تبلیغات محیطی" می خواهد این نکته را به مخاطب القا کند که استقبال از روحانی و بنرهای پرحجم بنفش رنگ، کار مردم بوده است.
این روزنامه زنجیره ای در این باره می نویسد:این دستورالعمل استانداری همدان برای نصب بنر توسط ادارات با عنوان ستاد مردمی‌استقبال از روحانی در همدان است . آن هم در حالیکه یکی از وزرا گفته است دولت برای تبلیغات خودش پولی خرج نمی‌کند و مردم هزینه می‌کنند.
 
نکته مهم که روزنامه "آفتاب یزد" از آن غافل مانده چیزی نیست جز این که دولت روحانی اینقدر ضعیف عمل کرده که نیازی نیست برای زمین زدن آن پرونده سازی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار