با استقبال مرزبانان تی44 قمربنی هاشم(ع)؛

ورود66شهید دفاع مقدس به میهن اسلامی

پیکر 66 شهید دوران دفاع مقدس با استقبال مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و خیل کثیر نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم به میهن اسلامی برگشت.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: صبح امروز، پیکر پاک و مطهر 66کبوتر خونین بال دوران دفاع مقدس از مرز آبی اروندرود، با استقبال مرزبانان استان در جنوب غرب کشور، نیروهای دریابانی، اقشار مختلف مردم و مسئولان، وارد میهن اسلامی شد.

سرهنگ پاسدار علی افضلی، افزود: در این مراسم معنوی که با حضور سردار باقرزاده، فرمانده کمیته تفحص مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و جمع کثیری از نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهداء و اقشار ولایتمدار برگزار شد، پیکر مطهر 66شهید تازه تفحص شده با لنج از طریق آبراه اروند رود تا شهر آبادان تشییع و بر دوش هزاران عاشق ایثار و شهادت راهی مصلای بزرگ این شهر شدند.

وی، ادامه داد: مراسم وداع با پیکر این اسوه های ایثار و مقاومت، امشب در مصلای بزرگ شهر آبادان برگزار شد.

به گفته سردار باقرزاده، فرمانده کمیته تفحص مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، این شهیدان عزیز در عملیات های والفجر 1، والفجر 8، کربلای 4، رمضان، خیبر، محرم و تک دشمن به درجه شهادت رسیده اند و طی عملیات‌ تفحص در یک ماه گذشته در جزیره ام‌الرصاص، غرب اروند، کتیبان ،جزیره مجنون و زبیدات عراق شناسایی شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار