نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

تکریم قهرمانان قرآنی باید الگوسازی شود

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرآن مسیر سیاسی و اجتماعی ما را با نشان دادن استوارترین راه‌ها مشخص می‌کند، گفت: تقدم بر تکریم قهرمانان قرآنی باید الگوسازی شود تا انگیزه و رغبت میان مردم بالا رود.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۷۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، احمد علیرضابیگی، اظهار کرد: فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم هر لحظه باید در جامعه حاکم باشد تا بتوانیم در مقابل نگرش‌های بیهوده ایجاد شده بایستیم.

وی ادامه داد: دوری از قرآن زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و فرهنگی که از قرآن نشأت گیرد اقبال عمومی را به ارمغان خواهد آورد.

علیرضابیگی با اشاره به اینکه تکریم افرادی که توانسته‌اند در مسابقات قرآنی افتخارآفرینی کنند باید الگوسازی شود، افزود: از این طریق می‌توان انگیزه و نشاط را علاوه بر متسابقین بلکه در بین عموم مردم ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه موضوعات فرهنگی و مخصوصاً توجه به فرهنگ قرآنی در اولویت قرار داده شده است و کمسیون فرهنگی و برنامه ششم توسعه رسیدگی این امور را تقدم راه خود قرار داده است و اهتمام ویژه در این زمینه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار