خبرهای داغ:
نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان صحرایی خداآفرین در نوع خود کم نظیر است

کد خبر: ۸۷۲۹۲۰۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س) خداآفرین، این بیمارستان را در نوع خود کم نظیر خواند.

قلی الله قلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فعالیت کادر پزشکی این بیمارستان را در جهت لبیک گویی به ندای رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان و بیان کرد: کادر پزشکی حاضر در این بیمارستان، با عمل به این شعار، نشان دادند با روحیه جهادی می شود در هر مکانی حتی تخصصی ترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان دائمی در این مکان ها با توجه به تراکم جمعیتی و قوانین مربوط عملی نیست، اظهار داشت: اقدام هایی همچون ایجاد بیمارستان های صحرایی در این مناطق و پاره ای کلینیک ها و دی کلینیک ها می تواند با ارائه اقدامات ابتدایی و اولیه به مردم، آن ها را برای انتقال به مراکز درمانی مجهز آماده کند.

قلی زاده با تاکید به اینکه مسئولان باید روحیه بسیجی و جهادی خود را در عمل نشان دهند، از بسیج جامعه پزشکی، سپاه عاشورا، هلال احمر، تامین اجتماعی، آموزش و پرورش و منطقه آزاد به خاطر برپایی این بیمارستان صحرایی قدردانی کرد.

هشتمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی فاطمه الزهرا(س) از 25 مرداد در دبیرستان بهاران شهرک جانانلو منطقه مرزی خداافرين افتتاح شده و تا 29 مرداد، از ساعت 8 صبح تا 18:00 عصر به مردم این منطقه به صورت رایگان خدمات ارائه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار