خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان صحرایی خداآفرین:

خدمات 200 کادر پزشکی در بیمارستان صحرایی خداآفرین

کد خبر: ۸۷۲۹۱۹۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س) با اعلام اینکه 200 کادر پزشکی در بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا(س) مشغول خدمات هستند، گفت: این افراد پزشکان، متخصصان و فوق تخصصان پزشکی و بسیجی هستند که داوطلبانه، بدون منت و هزینه و زیر پرچم بسیج و سپاه خدمات ارائه می دهند.

رسول صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این بیمارستان هم از چادرهای صحرایی و هم از اتاق های ثابت استفاده می شود، افزود: تقریبا همه رشته های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان صحرایی امسال دایر هستند.

وی ایجاد پایگاه سلامت، بهداشت و پیشگیری، درمانگاه طب سنتی، درمانگاه سلامت و روان، خدمات پایگاه اهدای عضو را جزو تفاوت های این بیمارستان نسبت به بیمارستان صحرایی سال گذشته چاراویماق برشمرد و اظهار داشت: در این بیمارستان خدمات پارا کلینیکی نیز نسبت به گذشته تکمیل تر شده است.

صادقی با اشاره به وجود دو اتاق عمل در این بیمارستان صحرایی، بیان داشت: جراحی های سنگین به علت اینکه نیاز به مراقبت داشته و طولانی هستند، در صورت نیاز، به بیمارستان های کلیبر، اهر و سطح خود تبریز ارجاع داده می شود.

وی با تاکید به اینکه خدمات بیمارستان صحرایی کاملا رایگان است، ادعا کرد: درمان های پاراکلینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی و دنداندانپزشکی، چشم پزشکی، ارائه عینک، اکو، سونوگرافی و آندوسکوپی در این بیمارستان همچون بیمارستان درجه یک استان ارائه می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش بینی می شود در این بیمارستان به به 30 هزار نفر خدمات ارائه شود، افزود: روزانه 15 دندانپزشک متخصص نیز در این بیمارستان حضور دارند که در سطح پرکردن، پانسمان و کشیدن دندان خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: حتی اگر نیاز به ایمپلنت باشد به صورت موردی و محدود برای کسانی که فک آن ها دچار مشکل است، این کار با ارجاع به تبریز انجام می شود.

صادقی در پایان از دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان شهید محلاتی، هلال احمر، تامین اجتماعی، آموزش و پرورش و اداره شهرستان خداآفرین به علت همکاری در برپایی این بیمارستان صحرایی قدردانی کرد.

هشتمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی فاطمه الزهرا(س) از 25 مرداد در دبیرستان بهاران شهرک جانانلو منطقه مرزی خداافرين افتتاح شده و تا 29 مرداد، از ساعت 8 صبح تا 18:00 عصر به مردم این منطقه به صورت رایگان خدمات ارائه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار