استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

تشدید بی بند و باری از اهداف کانال های ماهواره ای است

استاد دانشگاه گفت:هدف از تولید برنامه های ماهواره مقابله با فرهنگ دینی و ملی مردم ماست و هر چه قدر که رسوخ آن در خانواده ها بیشتر شود طلاق، بی بندو باری و گسیختگی فرهنگی تشدید می شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

احسان کامرانی استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش ماهواره در زندگی افراد اظهار داشت: هدف از تولید برنامه های ماهواره مقابله با فرهنگ دینی و ملی مردم ماست و هر چه قدر که رسوخ آن در خانواده ها بیشتر شود طلاق، بی بند و باری و گسیختگی فرهنگی هم تشدید می شود.

وی با بیان اینکه ماهواره ما را از معیارهای اصیل اسلامی و ایرانی دور می کند افزود: شبکه های ماهواره ای تأثیرات بسیار منفی بر عقاید و افکار جوانان و نوجوانان جامعه ما می گذارد و این برای یک جامعه اسلامی بسیار خطرناک است.

این استاد دانشگاه با اشاره به گفته وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ماهواره و تبلیغ محصولات فرهنگی در آن خاطر نشان کرد: این صحبت های وزیر ارشاد بیهوده است، اینکه قانون ماهواره را اصلاح کنیم و بعد محصولات فرهنگی را تبلیغ کنیم پاک کردن صورت مسئله است، آقای وزیر ارشاد به عنوان متولی امر نمی توانند این مسئله را حل کنند لذا به خود ماهواره که ابزاری شیطانی است متوسل شده اند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان ادامه داد: وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، وزارت ارتباطات و صدا و سیما باید به دنبال راه حلی برای منصرف کردن مردم از دیدن برنامه های ماهواره ای باشند و این امر فقط با برنامه ریزی درست و اصولی در زمینه های مختلف همچون تئاتر، موسیقی، فیلم، ورزش و اعتقاد راسخ مسئولان به آن امکانپذیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار