مدیر عامل اسبق شهرک‌های صنعتی در گفتگو با «بسیج»:

وزیر هزار میلیاردی، فیش‌های نجومی را مسئله‌ای عادی می‌داند

محسن نوری گفت: اگر وزیر صنعت دغدغه ای برای تولید داشت این همه واحدهای تولیدی در سراسر کشور تعطیل نمی شد، این در شرایطی است که بانک ها یک ریال هم وام به واحدهای تولیدی نمی دهند.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۸۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

محسن نوری مدیر عامل اسبق شهرک های صنعتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات نعمت زاده مبنی بر اینکه فیش های نجومی مدیران دولتی نیازی به سر و صدا نداشت، گفت:  وزیر صنعتی که هزار میلیارد سرمایه دارد، قطعا فیش حقوقی 50 میلیون تومانی برایش مسئله ای عادی بوده و اهمیتی ندارد.

وی با بیان اینکه تفکرات وزیر صنعت، معدن و تجارت دردی از مشکلات تولیدکنندگان کشور دوا نمی کند، افزود: بین حقوق و مزایای کارگران ساده و مدیران دولتی تفاوت های فاحشی وجود دارد و این یک مساله مهم و اساسی است. تفکر آقای نعمت زاده نه اشتغالی ایجاد می کند و نه به درد واحدهای تولیدی می خورد.

نوری یا تأکید  بر اینکه نگاه وزیر به صنعت کشور یک نگاه سرمایه داری است، اظهار داشت: اگر وزیر صنعت دغدغه ای برای تولید داشت این همه واحدهای تولیدی در سراسر کشور تعطیل نمی شد، این در شرایطی است که بانک ها یک ریال هم وام به واحدهای تولیدی نمی دهند.

این کارشناس صنعتی در خاتمه اذعان داشت: فیش نجومی قطعا به شکست خورده است و خارج از رویکرد اقتصاد مقاومتی است و تاکنون در حوزه صنعت هیچ اتفاقی نیفتاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار