خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

فراخوان یادواره سراسری شعر «حبیب حرم»

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از فراخوان یادواره سراسری شعر «حبیب حرم» به میزبانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۷۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

رسول کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان از فراخوان یادواره سراسری شعر حبیب حرم خبر داد و اظهار داشت: فراخوان شعرمدافعان حرم به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای فراخوان افزود: شهدای مدافع حرم، خانواده، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم، شهدای لشگر فاطمیون، سرداران و فرماندهان مدافع حرم و مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله محورهای این فراخوان هستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی نیز به عنوان بخش ویژه این فراخوان انتخاب شده است.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر شامل قالب‌های کلاسیک (غزل، مثنوی، قصیده، رباعی، چارپاره و...) و نو (سپید و نیمایی) و همچنین در قالب سرود شامل متن سرود به شکلی که قابلیت اجرایی (آهنگسازی، همخوانی و تواشیح) داشته باشد، به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

کرمی با بیان اینکه تمام شاعران می‌توانند با ارائه آثارارزشمند خود در این زمینه به رقابت بپردازند، با اشاره به شرایط ارسال آثار عنوان کرد: حداکثر تعداد آثار ارسالی سه اثر و حضور برگزیدگان در اختتامیه الزامی است.

وی با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب برگزیدگان با وسیله نقلیه عمومی پرداخت می‌شود، افزود: باید در بخش موضوع (subject) در ایمیل ارسالی قالب و بخش اثر (سرود، شعر، بخش ویژه) ذکر شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان اظهار داشت: دریافت آثار صرفاً از طریق ایمیل به آدرس habibeharampoem@gmail.com و در قالب فایل Word و با فونت BNazanin 14 صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ذکر مشخصات کامل شناسنامه‌ای صاحب اثر به همراه آدرس و شماره تماس در فایل ارسالی الزامی است.

کرمی با بیان اینکه آثار برگزیده سایر فراخوان‌های مرتبط از پروسه داوری حذف می‌شوند، یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا 20 شهریور ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه این فراخوان به صورت کشوری بوده و به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های 08132651711 یا 09355631603 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار