خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا:

بصیرت از کلیدواژه‌های اصلی دینداری است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه بصیرت بخشی و بصیرت داشتن جزء موضوعاتی است که مظلوم واقع شده‌اند، گفت: این در حالی است که جزء کلیدواژه‌های اصلی دینداری، بصیرت است.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۷۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مصطفی رستمی شامگاه دوشنبه در همایش روز بسیج اساتید ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز تشکیل بسیج اساتید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدارشان با اساتید فرمودند اساتید ما فرماندهان جنگ نرم هستند.

وی گفت: خواص فرماندهان جنگ نرم بوده و کسانی که جزء خواص هستند از آنها انتظار بیشتری می‌رود و رسالتشان سنگین‌تر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا افزود: این عرصه، عرصه دفاع و لذت و عیش نیست و مردم از شما اساتید انتظار کار و عمل دارند.

وی ادامه داد: حال که قدرت اختیار در دستان شما قرار گرفته است استراحت و تنبلی و بی خیالی، اعتماد به دشمن، واگذاری کار به دیگران ممنوع است.

رستمی با اشاره به ویژگی دانشجوی مطلوب از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشجوی مطلوب فردی است که با انگیزه، خوش بین، امیدوار به آینده، با فکر، اندیشه ورز، شجاع، مصمم و با ایمان و پاکدامن باشد.

وی عنوان کرد: بصیرت بخشی و بصیرت داشتن جزء موضوعاتی است که مظلوم واقع شده‌اند در حالی که جزء کلیدواژه‌های اصلی دینداری، بصیرت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا ابراز داشت: چیزی که انسان دیندار موفق را با انسان زمین خورده متفاوت می‌کند بصیرت در دینداری است.

وی در خصوص وعده‌های حتمی پیروزی گفت: خدا وعده پیروزی را به مردم داده و جامعه تنبل را لایق پیروزی نمی‌داند.

رستمی با بیان اینکه خداومند پیروزی‌های پی در پی را در اندک تلاش خودمان قرار داه است، تصریح کرد: تا زمانی که حرکت کنیم دشمن زبون و شما به اذن خدا پیروز هستید.

وی ادامه داد: از لسان پیامبر اعظم(ص)، امیرالمؤمنین(ع) با اولیا و امام راحل و مقام معظم رهبری به ما وعده‌های پیروزی بزرگ و نهایی و تمهید حاکمیت حق و عدل در عالم توسط نظام اسلامی را داده اند، امید است که در دوره تحقق این وعده‌ها جزء عناصری باشیم که در تحقق آنها نقش داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار