آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور

شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام خادمین شهدا راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب 1395 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۶۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،  شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی فراخوانی از آغاز ثبت نام خادمین شهدا راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در تابستان 1395 خبر داد.


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
هر که دارد هوس کوی شهدا بسم الله...
(ثبت نام داوطلبین خادمی شهدا)

به حول و قوه الهی در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، شبکه مرکزی خادمین راهیان نور کشور اقدام به جذب و بکارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه های فرهنگی راهیان نور می نماید.


داوطلبین گرامی می توانند از تاریخ 1 تیر لغایت 7 تیرماه 1395 با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند...


شرایط ثبت نام و پذیرش نهائی خادمین شهدا به شرح ذیل می باشد:

- احراز شرایط لازم اخلاقی- اجتماعی و سیاسی
- عدم فعالیت در گروه های معاند سیاسی
- داشتن حداقل ۱۸ سال برای خادمین عمومی و حداقل ۱۶ سال برای خادمین دانش آموزی
- همراه داشتن رضایت نامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر ۱۸ سال
- دو نفر معرف روحانی یا پاسدار (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید.)
- تاییدیه صحت سلامت روحی و جسمی از مراجع ذیربط (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید.)
- انجام مرحله مصاحبه و گزینش (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند، نیاز به مصاحبه مجدد ندارند.)


هموطنان گرامی جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات می توانند از طریق شماره تماس ۸۸۳۴۶۶۶۱–۰۲۱ و یا شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴ مرکز ارتباطات مردمی راهیان نور اقدام نمایند.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار