دانیال عبادی در گفتگو با «بسیج»:

سینما رسالت خودش را در قبال شهدای مدافع حرم ادا کند

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نیاز است که در خصوص شهدای مدافع حرم اطلاع رسانی وسیع تری صورت بگیرد و سینما رسالت خودش را در قبال شهدای مدافع حرم ادا کند.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۳۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
دانیال عبادی، بازیگر فیلم امشب «شب مهتابه» در گفت‌وگو خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ارزش والای شهدای مدافع حرم گفت: همه ما امنیت خودمان را مدیون دلیرمردانی هستیم که خارج از مرزهای ایران برای رفاه حال ما در حال جنگ با داعش هستند و قطعا کار این عزیزان هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که ناجوانمردانه تهمت‌های مادی به مدافعان حرم می‌زنند، گفت:آیا این قبیل افراد که شهدای مدافع حرم را با پول مقایسه می کنند حاضرند در قبال دریافت پولی کلان یک بند انگشت خود را بدهند؟ جواب این سوال کاملاً مشخص است، چون هر فردی مسلماً جوابش خیر است، مگر اینکه صحت عقلی نداشته باشد، پس در چنین شرایطی چگونه برخی‌ها فکر می‌کنند که مدافعان حرم برای پول به جهاد برخواستند! باید گفت که تهمت های مادی به مدافعین حرم کذب است.

این بازیگر سینما در ادامه با اشاره به رسالت سینما در خصوص پرداختن به بحث شهدای مدافع حرم گفت: نقش سینما در پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم باید پررنگ شود چرا که باید در زمینه اهداف شهدای مدافع حرم اطلاع رسانی وسیع تری صورت بگیرد و سینما باید رسالت خودش را در قبال شهدای مدافع حرم ادا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار