رسایی در گفت‌وگو با «بسیج»:

در دولت جریان انحرافی وجود دارد/ روحانی به فکر پاسخگویی درباره نتیجه وعده‌هایش باشد

مدیرمسئول هفته نامه 9 دی گفت: از رئیس جمهور تحقق وعده ها را مطالبه کنیم و اجازه ندهیم حاشیه ها بر متن غلبه کند؛ آقای روحانی در پاسخ به وعده‎هایی که داده بایستی گزارش عملکرد ارائه کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۶۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، درخصوص پیام اخیر روحانی به سران کشورهای اسلامی و تکرار واژه انحرافی «اسلام رحمانی» در آن، تصریح کرد: ظاهر امر نشان می دهد که آقای روحانی در این دوگانه سازی با فرمایشات مقام معظم رهبری اصرار دارد و می خواهد با برجسته سازی آن را به جامعه نشان دهد؛ نشانه آن هم این است که معمولا در این مواقع و بزنگاه‌‎ها سعی می‎کند برخلاف مواضع صریح و روشن رهبر معظم انقلاب موضع بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه مسئله ای روحانی را به این سمت می‎برد؟ عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه ها و وعده های ‎ شخص رئیس جمهور محقق نشده و کم کم زمان پاسخگویی فرامی رسد، طبیعتا این حاشیه سازی کمک می‎کند تا ذهن مردم از پیگیری نتیجه وعده‎های‎ ‎ آقای روحانی منحرف شود.

مدیرمسئول هفته نامه 9 دی تاکید کرد: راه مقابله با این مسئله نیز این است که ضمن تقبیح این رفتار که به دنبال القای دوگانه سازی است، از رئیس جمهور تحقق وعده ها را مطالبه کنیم و اجازه ندهیم حاشیه ها بر متن غلبه کند؛ آقای روحانی در پاسخ به وعده‎هایی که داده بایستی گزارش عملکرد ارائه کند.

رسایی همچنین با بیان اینکه حالت خوشبینانه این است که ما فکر نکنیم هدف روحانی از این نوع قرائت‎های دوگانه جلب نظر بیگانگان است، تصریح کرد: یک بخشی از این مسئله برمی‎گردد به اینکه او مشورت‎هایی می‎گیرد که این مشورت‎ها وی را در جایگاه تقابل با فرمایشات مقام معظم رهبری قرار می‎دهد.

وی در توضیح بیشتر بیان کرد: به عبارتی یک جریان انحرافی در دولت وجود دارد که به دنبال نشان دادن این تقابل است و به آقای روحانی مشاوره می دهد که شخص رئیس جمهور نیز به دلیل همسویی فکری با آن مشاوره های غلط، این مواضع تقابلی را می‎پذیرد و در کلام خود ابراز می‎کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار