در گفت‌وگوی حجت الاسلام مصباح با «بسیج» مطرح شد

رابطه عبارت انحرافی «اسلام رحمانی» با نفاق جدید

این استاد حوزه گفت: تمجید اسمی و شعاری از مقام معظم رهبری برای برخی افراد صرفا یک استفاده ابزاری است برای اینکه آن را سپری قرار دهند جهت مصون ماندن از انتقادات و حملاتی که ممکن است از جانب کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و از کارهای آن‌ها ناراضی هستند، شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۶۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
حجت الاسلام علی مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص پیام روحانی به سران کشورهای اسلامی و تکرار تعبیر انحرافی «اسلام رحمانی» در این پیام اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص کامل و روشن است و احتیاجی به تفسیر ندارد.

فرزند علامه مصباح یزدی در ادامه این مطلب بیان کرد: اگر دیگران با اظهارات مخالف و در پوشش‌های مختلف سعی می‌کنند آن را کمرنگ کنند یا خلاف آن را به جهان ارائه دهند، مشکل خود آن‌ها هستند؛ مردم خود متوجه می‌شوند کسانی که مدام نام مقام معظم رهبری را می‌برند ولی در عمل خلاف آن را اظهار یا عمل می‌کنند در واقع نفاق جدیدی است که به دنبال منافع مادی خود هستند.

وی ادامه داد: این افراد اسم و تمجید از مقام معظم رهبری را صرفا به عنوان یک استفاده ابزاری است برای اینکه آن را سپری قرار دهند برای مصون ماندن از انتقادات و حملاتی که ممکن است از جانب کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و از کارهای آن‌ها ناراضی هستند، شکل بگیرد.

این استاد حوزه با بیان اینکه راجع به آقای روحانی صحبتی ندارم، تاکید کرد: تمجید اسمی و شعاری از مقام معظم رهبری برای برخی افراد صرفا یک استفاده ابزاری است برای اینکه آن را سپری قرار دهند جهت مصون ماندن از انتقادات و حملاتی که ممکن است از جانب کسانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و از کارهای آن‌ها ناراضی هستند، شکل بگیرد.
ارسال نظرات