مهدی پرویش در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

"شاه ماهی های خاک" نمایش خیابانی از شهدای غواص

کارگردان"شاه ماهی های خاک" گفت: نمایش خیابانی "شاه ماهی های خاک" در نمایشگاه مقاومت خرمشهر و آبادان در باغ موزه دفاع مقدس هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار می شود و امشب شب آخر اجرای این نمایش است.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۹۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
مهدی پرویش کارگردان نمایش "شاه ماهی های خاک" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: نمایش خیابانی "شاه ماهی های خاک" در نمایشگاه مقاومت خرمشهر و آبادان در باغ موزه دفاع مقدس هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار می شود و امشب شب آخر اجرای این نمایش است.

وی افزود: این نمایش راجع به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است و از اتفاقات بعد از جنگ صحبت می کند که بیشتر در رابطه با 175 شهید غواص حرف می زند.

پرویش گفت: استقبال مردم از نمایش "شاه ماهی های خاک" خیلی خوب بوده هر شب شلوغ تر و فوق العاده مجهز تر از شب قبل بوده و دو شب پیش ما را مجاب کردند که دو سانس اجرا کنیم.

کارگردان نمایش "شاه ماهی های خاک" تصریح کرد: از میان برنامه هایی که در این شبها در باغ موزه دفاع مقدس در مورد شهدا و مقاومت خرمشهر و آبادان برگزار می شود این نمایش هم در کنار دیگر آثار ارزشی حوزه دفاع مقدس، یکی از پربازدیدترین نمایش های در حال اجرا است که در این ایام در رابطه با شهدای غواص اجرا می شود.


وی افزود: با سعی و تلاش مجموعه هنرمندان و همکارانم در این نمایش احساس می کنم رسالت خودم را در قبال 175 شهید گمنام انجام داده ام چرا که با استقبال خوب مردم و انرژی های مثبت تماشاگران مواجه شدیم که در اینجا لازم است از همه عزیزانی که در مسیر اجرا و موفقیت این گروه همکاری لازم را با ما داشته اند تشکر کنم.











ارسال نظرات
آخرین اخبار