خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین عنوان کرد

ضرورت تداوم اصل ولایت‌مداری و استکبارستیزی در دید نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: باید مسائل ولایت مداری و استکبارستیزی را در دید نوجوانان و نسل نو تداوم ببخشیم و برای مقابله با آسیب‌ها و جنگ نرم دشمن طرح داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری‌یکتا در گردهمایی مدیران کارگروه‌های مجمع بسیج و اقشار و فرماندهان پایگاه‌ها و نخبگان بسیج شهرستان فامنین اظهار داشت: بسیج مکانی برای ارائه ایده‌های نو در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و با برنامه ریزی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه با کمک افراد ولایی و توانمند و متخصص در رشته های مختلف، می‌توان بهره مند شد.

وی با بیان اینکه بسیج بهترین مکان برای نخبه سازی و نخبه پروری است، افزود: با حضور صمیمی صاحب نظران و مدیریت مناسب بر کارگروه‌ها می‌توانیم مسائل مربوط به شهرستان را شناسایی کنیم و با آسیب‌شناسی و تحقیق در منطقه و دخیل کردن اقشار مختلف مردم در حل مشکلات به راهکارهای مناسبی برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: موفقیت مجامع اجرایی در گرو تدابیر متعالی کارگروه‌ها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادمقاومتی بیان کرد: بندهای مختلف فرمایشات مقام معظم رهبری، نکات ریز و همه جانبه در بحث اقتصاد را اشاره کرده است و یک بسیجی ولایی حتما باید با مطالعه دقیق آن بتواند اهداف خود را شناسایی کرده و برای رسیدن به آن تلاش کند .

بهادری‌یکتا ادامه داد: همه بسیجیان پیروان ولایت هستند و با آرمان‌های نظام و اهداف نظام آشنایی کامل دارند و با افتخار در این قشر عظیم انقلابی شرکت می کنند.

وی ابراز داشت: باید مسائل ولایت مداری و استکبارستیزی را در دید نوجوانان و نسل نو تداوم ببخشیم و راه مقابله با آسیب‌ها و جنگ نرم دشمن را بشناسیم و به تهدیدات و نفوذ فرهنگی، اهمیت دهیم و در برابر ترفندهای دشمنان اسلام طرح داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با تبریک ایامی که گذشت و مصادف بود با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت(عج) و سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، از زحمات تمام مردم و به ویژه بسیجیان در اجرای برنامه‌های متنوع جشن ها و یادواره ها تقدیر کرد و افزود: انتظار از مجامع بسیج،دلسوزی برای منطقه و به ویژه جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: باید به مسئله فرهنگ سازی در شهرستان در راستای سبک زندگی اسلامی بپردازیم و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان را ستایش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار