خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

امنیت و پایداری جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم است

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای 1200شهید ارسباران در شهرک جانولوی خداآفرین، امنیت وپایداری جمهوری اسلامی را به برکت حضور مردم دانست.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۳۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قادری با اشاره به امنیت و اقتدار کنونی کشور، گفت: ایران اسلامی امروز امن ترین کشور منطقه است که این اقتدار در سایه حضور مردم و به برکت اسلامی بودن حکومت است.

وی با تاکید به اینکه وحدت و انسجام مردم موجب نقش برآب شدن نقشه های دشمنان شده، اظهار داشت: اگر این وحدت نبود، امروز در حسرت خرمشهر و آبادن افسوس می خوردیم ولی وحدت و انسجام نیروی های انقلابی و خون شهیدان پایه های نظام را در سایه ولایت فقیه تقویت کرد.

قادری نعمت ولایت را برای مسلمانان و به خصوص ایران نعمتی بزرگ عنوان و بیان کرد: باید قدر این نعمت را بدانیم چراکه با هدایت داهیانه ولایت فقیه، ایران اسلامی تاکنون شرایط سخت را پشت سر گذاشته و با مقاومت در برابر دشمنان، از مسیر حق منحرف نشده است.

وی با اشاره به سربلندی مردم در آزمون های مختلف، از مسئولان خواست قدر مردم را بدانند و از آنها الگو بگیرند و در مقابل زیاده خواهی امریکا و دیگر دشمنان با درایت و شجاعت موضع گیری کنند.

حجت الاسلام سید حسن موسوی امام جمعه کلیبر نیز در سخنانی از بین رفتن فاصله و نزدیکی و پیوستگی مردم را از نتایج و ثمرات انقلاب دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار