خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

اقتدار امروز کشور حاصل استقامت و ایثارگری شهداست

امام‌جمعه نهاوند گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و ایثارگری شهدا است و به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئولین شهرستان نهاوند امروز به همراه جمعی از جوانان فعال در هیئت‌های فرهنگی و ورزشی با حضور در شاهزاده محمد(ع) مزار شهدای نهاوند را غبارروبی و عطرافشانی و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: شهدا در لحظه خطر از همه‌چیز خود گذشتند و با نثار عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان به دعوت امام خمينی(ره) لبيک گفتند و برای هميشه در تاريخ جاودانه شدند.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های آنها بر گردن ما حق بزرگی دارند به همین دلیل باید به همگان اثبات کنیم که یاد و خاطره شهدا همیشه در دل‌ها باقی خواهد ماند و راه شهدا ادامه دارد.

وی افزود: مهم‌ترین پیام شهدا ولایت‌مداری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که ما باید این ارزش‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

امام‌جمعه نهاوند گفت: اقتدار کشور ما به خاطر استقامت و ایثارگری شهدا است و به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

وی اظهارداشت: آنچه شهدا را از همه ما متمایز کرده تصمیم‌گیری‌ها آگاهانه و همراه با بصیرت آنها بود که موجب شد امروز ایران اسلامی دارای اقتدار باشد و امنیتی مثال‌زدنی حتی برای دشمنان کوردل داخلی و خارجی نظام داشته باشد.

مغیثی با اشاره به توصیه تحصیل، تهذیب و ورزش از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای جوانان، گفت: در خصوص تحصیل و تهذیب باید توجه داشت که این دو مقوله اساساً از یکدیگر جدا نیستند، بلکه به هم‌آمیخته‌اند و مسائل آموزشی و تربیتی هرکدام به‌نوبه خود به دیگری کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه به سه مقوله تحصیل، تهذیب و ورزش باور و توجه داریم، اما این را هم قبول داریم که در نظام‌های آموزشی باید در بحث ورزش اهتمام جدی‌تری وجود داشته باشد و فضا به‌گونه‌ای باشد که فرصت برای پرداختن به ورزش که قطعاً موجب نشاط و پویایی در آموزش نیز می‌شود، برای نسل جوان بیشتر فراهم شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار