نماینده مردم بیرجند در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

خانم ابتکار توضیح دهد الان دقیقاً چه می کند؟!

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: این ادبیات تکراری خانم ابتکار یعنی انداختن گناهان به گردن دولت قبل درست نیست اگر کوتاهی شده باشد اول دامن خود ایشان را خواهد گرفت؛ لذا بهتر است که خانم ابتکار جواب دهند الان دارند چه کار می کنند، این برای مردم جالب تر است.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۷۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، در واکنش به اینکه خانم ابتکار، آلوده بودن شهر زابل را به گردن دولت قبل انداخت گفت: اینگونه حرف زدن ها مسبوق به سابقه است و چیز جدیدی نیست.

وی افزود: در مورد اینکه آلوده ترین شهر جهان، زابل معرفی شده است باید گفت بحث های محیط زیستی کار طولانی است؛ یعنی همه دولت های گذشته باید پاسخگو باشند؛ این ادبیات که سریع مشکلات را به دولت های گذشته ارجاع دهیم جالب نیست، بلکه باید سعی کنیم خودمان را اثبات کنیم و ببینیم خودمان چند مرده حلاج هستیم .

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرستان بیرجند نیز در سال های اخیر گرد و خاک هایی را تجربه می کند که در گذشته نبوده؛ خانم ابتکار باید فکری کارشناسانه کند زیرا، در آینده به خاطر خشکسالی ها بحران های زیست محیطی را تجربه خواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این ادبیات تکراری خانم ابتکار یعنی انداختن گناهان به گردن دولت قبل درست نیست، اگر کوتاهی شده باشد اول دامن خود ایشان را خواهد گرفت؛ لذا بهتر است که خانم ابتکار جواب دهند الان دارند چه کار می کنند این برای مردم جالب تر است تا اینکه ادبیات خود را تکرار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار