رییس سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با «بسیج»:

مینو خالقی قربانی مطامع سیاسی دیگران شد/حامیان امروز این خانم، مخالفان دیروز طرح نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی بودند

بصیری گفت: امیدواریم این توانمندی و زرنگی دوستان در وزارت کشور و دولت شامل حال کانال‎هایی که غیراخلاقی بوده و بنیان‎های خانواده و سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده نیز شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دستگیری مدیر کانالی که نسبت به انتشار تصاویر مینو خالقی اقدام کرده بود، پس از دستور وزیر کشور تصریح کرد: ما از دولت خیلی ممنون هستیم که این مقدار زرنگ، توانمند و هوشیار است که می‎تواند مواردی را که میل به پیگیری آن دارد به این سرعت پیگیری و برخورد و بازداشت کند و کانال‎ها و شبکه‎های مختلف را ببندد.

رئیس سازمان بسیج رسانه در ادامه افزود: امیدواریم این توانمندی و زرنگی دوستان در وزارت کشور و دولت شامل حال کانال‎هایی که غیراخلاقی بوده و بنیان‎های خانواده و سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده نیز بشود.

بصیری عنوان کرد: در حال حاضر کانال‎های بسیار زیادی وجود دارد که اصول پذیرفته‌شده اسلامی، دینی و حتی امنیت ملی کشور را زیر سوال می‎برند به‎خصوص در مسائل سیاسی و اخلاقی که هیچ برخوردی  نیز با آن‎ها صورت نمی‎گیرد؛ صد هزار بیننده نیز دارند و همچنان به کار خود ادامه می‎دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه بابیان اینکه خانم خالقی قربانی مطامع سیاسی عده‎ای شده و از این بابت نگران او هستیم اظهار داشت: خانم خالقی قطعا یک ژنرال سیاسی در میان اصلاح‌طلبان نیست و تازه‌ کار خود را شروع کرده؛ بدون در نظر گرفتن حیثیت و آبروی او این فرد که تازه‌ وارد فضای سیاست شده با آبروی او بازی می‎کنند؛ امیدواریم که خانم خالقی سریعا از این اتفاقات تبری بجوید و اجازه ندهد که بیش از این با آبرو و حیثیت او بازی کنند.

بصیری با تاکید بر اینکه برای شورای نگهبان نیز اضافه یا کم‎ کردن یک نفر از یک لیست خیلی برای او فرقی نمی‎کند و کار او رنگ و بوی جناحی ندارد عنوان کرد: متهم ردیف اول در این انتخابات کسانی هستند که علی‌رغم اینکه می‎دانستند کار شورای نگهبان درست و دقیق و بدون ایراد است روی شخص خانم خالقی مانور دادند و او را بازیچه خود قراردادند تا مطامع و اهداف سیاسی خودشان  را دنبال کنند؛ حتی اگر این عکس‎ها هم منتشرنشده بود این موضوع را آن‌قدر بزرگ کردند که  مردم با خود فکر می‎کردند که چه اتفاقی افتاده که مثلا این خانم بعد رأی آوردن رد صلاحیت شده، چون شایعات هم پیرامون او زیاد بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه تاکید کرد: آن فردی که عکس‎های خانم خالقی را منتشر کرده اگر عکس‎های خود خانم خالقی است پس دلیل رد صلاحیت او مشخص‌شده و پیدا بوده که حتما یک مسئله‎ای بوده که رد صلاحیت شده است، اما کسی که عکس‎های دیگران را منتشر می‎کند ما قطعا مخالف جدی این کار او هستیم و از او حمایت نمی‎کنیم؛ هرگونه اتفاق غیراخلاقی را نیز در فضای رسانه محکوم می‎کنیم.

بصیری بیان کرد:  امیدواریم این‌قدر که دوستان دولتی برای دست‌یابی به مطامع سیاسی خود پیگیری می‌کنند، در موارد دیگر نیز که امنیت ملی، خانواده و حتی شأن دین زیر سوال می‎رود نیز این پیگیری را در نظر بگیرند و با عوامل آن برخورد کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه یادآور شد: یادمان نرفته همین افرادی که امروز از خانم خالقی دفاع می‎کنند و فردی که عکس‎های او را در فضای مجازی منتشر کرده بازداشت می‎کنند چند روز پیش که نیروی انتظامی قصد برخورد با بی‎حجابی را داشت چه مواضعی گرفتند و بیان کردند که اینجا حریم خصوصی مردم است و نیروی انتظامی حق ندارد با بی‎حجابی برخورد کند و دخالت در کار مردم محسوب می‎شود.

بصیری در خاتمه  خطاب به این افراد حامی خانم خالقی گفت: بالاخره  مشخص نشد شما مدافع رفتار غیراخلاقی هستید یا مخالف آن و اگر این کار بد است با خانم خالقی که از نزدیکان سیاسی شماست توصیه بفرمایید که ماجرای خود را ادامه ندهد و بیش از این نیز با آبروی خودش بازی نکند و اگر مدافع نیستید خیلی صریح بفرمایید تا تکلیف ما با شما و رفتار سیاسی‎تان در این کشور مشخص شود.
ارسال نظرات