نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی:

بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی پیشتاز است

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج سازندگی در زمينه اجراي اقتصاد مقاومتي پيشتاز خواهد بود، گفت: اين نهاد انقلابي موجب تسریع در روند توسعه کشور شده که این خدمات موجب مایوس شدن استکبار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار فعالان بسیج سازندگی استان با وی،  با بیان اینکه اين نهاد انقلابي در زمينه اجراي اقتصاد مقاومتي پيشتاز خواهد بود، افزود: بسیج سازندگی موجب تسریع در روند توسعه کشور شده که این خدمات موجب مایوس شدن استکبار می شود.

وی بسيج سازندگي را ادامه دهنده راه جهاد سازندگي خواند و اظهار داشت: متاسفانه فعاليت هاي جهاد سازندگي در جهاد كشاورزي ديده نمي شود و اين سازمان دولتي گرفتار وظايف قانوني شده است.
امام جمعه تبريز رويكرد غيرانتفاعي و مخلصانه بسيج سازندگي را قابل قدردانی عنوان و بیان کرد: سرعت عمل این نیروها در سايه خلوص نيت به دست امده است.
وي با اشاره به اينكه خدمات بسيج به كشور بخصوص در دوران دفاع مقدس فراموش نشدني است، اظهاركرد: خرابي ها و محروميت هاي به ارث رسيده از رژيم گذشته هنوز در گوشه و كنار كشور ديده مي شود و بسيج سازندگي نقش مهمي در محروميت زدايي ايفا مي كند .

سیدصفر قائمی؛ مسئول سازمان بسيج سازندگي آذربايجان شرقي هم در اين دیدار با ارائه گزارشي از فعاليت ها و ماموريت هاي اين سازمان تحقق اقتصاد مقاومتي را اصلي ترين محور فعاليت هاي اين سازمان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار