رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج" تاکید کرد

لزوم اجرایی شدن طرح "جایگاه کارگر"

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی خراسان رضوی کارگران را در تحقق اقتصاد مقاومتی بازوان دولت دانست و نسبت به اجرایی شدن طرح "جایگاه کارگر" تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
داوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی اظهار داشت: دو سال است که کشور ما با رکود اقتصادی مواجه است و در این شرایط حساس می طلبد که دولت و ملت دست به دست یکدیگر دهند و مطالبه رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشند.

وی در ادامه سخنان خود، کارگران را در تحقق اقتصاد مقاومتی بازوان دولت دانست و نسبت به اجرایی شدن طرح "جایگاه کارگر" تاکید کرد.

وی افزود: طرح "جایگاه کارگر" طرحی است که دو سال پیش به تصویب شورای عالی استان ها رسیده که متاسفانه شورای شهر این طرح را رد کرده است.

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی خراسان رضوی ابراز داشت: این طرح در صورت اجرایی شدن سبب ساماندهی کارگران و جلوگیری از ورود کارگران اتباع غیر ایرانی خواهد شد.

داوری تصریح کرد: به خاطر تحریم ها با مشکل کمبود مواد اولیه در تولید روبرو هستیم و از طرفی به دلیل کاهش نقدینگی قادر به تولید مواد و قطعات اولیه در کشورمان نیستیم.

عضو هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور از بیکاری 80 درصدی کارگران ساختمانی خبر داد و افزود: 365 عنوان شغل وابسته به ساخت و ساز و مسکن است لذا دولت بایستی در این عرصه توزیع نقدینگی داشته باشد نه اینکه واردات خودرو داشته باشد.

وی بسیج را مظهر اقتدار کشور دانست و گفت: در جهاد اقتصادی نقش بسیج کارگری بسیار پررنگ است؛ سازمان بسیج کارگری با فرهنگسازی از طریق روابط عمومی و تبلیغات می تواند در ترغیب خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی و همچنین تغییر الگوی مصرف، در رونق اقتصادی کشورمان موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار