امام جمعه تبریز:

امریکا به دنبال دخالت در امور ایران است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه، دست‌درازی امریکا به پول‌های بلوکه شده ایران را نقض آشکار برجام‌ خواند و گفت: امریکا به دنبال دخالت در امور ایران است.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری افزود: دزدی پول‌های بلوکه شده ایران در امریکا ظلم آشکار و سرقتی بین‌المللی است که قابل گذشت نیست.

وی خطاب به مسئولان دولت، از آن ها خواست: اجازه ندهند امریکایی ها چنین رفتاری با کشورمان داشته باشند و با موضع گیری در برابر این اقدام امریکا، روش انفعالی پیش نگیرند.

نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: نباید از مرحله دوم این انتخابات ذره ای غفلت کرد چراکه هر چقدر حضور مردم در انتخابات گسترده باشد، موجب استحکام نظام و یاس دشمنان می شود.

وی مجلس را عصاره ملت عنوان و تاکید کرد: باید مجلس شورای اسلامی نیز همچون خبرگان رهبری از نمایندگانی ولایتمدار تشکیل شود.

آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مطهری، وی را معلمی عالم و آگاه دانست که با تحجر به مبارزه برخاست و در برابر القائات نادرست غربی، اسلام ناب محمدی را برای جهانیان تبیین کرد.

وی با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه، آن ها را سرمایه اصلی کشور برای ساختن جامعه فردای ایران دانست.

امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود، تولید داخلی، جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و مبارزه با قاچاق را مورد تاکید قرار داده و گفت: با شعار دادن کاری پیش نمی‌رود و باید مسئولان در عمل نشان دهند که حامی تولید داخلی و توسعه اقتصادی کشور هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار