نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور مردم در صحنه است

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه پيشرفت، توسعه و تعالي كشور را در گرو حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه ها به ويژه انتخابات دانست.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۷۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات، گفت: مردم با انتخاب اصلح دين خود را به اسلام، انقلاب و ميهن ادا كنند.
وی با اشاره به ديدار اخير اعضاي اتحاديه هاي انجمن اسلامي دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان كرد: ايشان ضمن تشويق دانش آموزان به معنويات؛ توطئه هاي شوم استكبار را يادآوري كرده و با تاكيد بر عمل به اين دستور رهبري اظهاركرد: به جاي اينكه جلوي فعاليت هاي فرهنگي جوانان را بگيريم بايد آن ها را مساعدت كنيم تا جوانان بيشتر بتوانند راجع به انقلاب اسلامي تبليغ كنند.
امام جمعه تبريز همچنين با اشاره به مناسبت هاي هفته ولادت مولود كعبه حضرت علي (ع) را تبريك گفت و افزود: علي مجسمه تقوي بود و مسلمانان را همواره به تقوا و پرهيزكاري دعوت مي كرد.
آيت الله مجتهد شبستري با اشاره به هفته سلامت، رعايت بهداشت عمومي در جامعه و عمل به پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي جسمي توسط آحاد افراد را خوستار شد و گفت: اگر در جامعه بيماري هاي جسمي و روحي رواج يابد نه مسايل اقتصادي و نه فرهنگي قابل حل نيست.
وي همچنين با اشاره به سالروز شكست حمله نظامي امريكا به طبس اظهاركرد: در اين واقعه پيچيده ترين عمليات نظامي با امدادهاي غيبي به شكست انجاميد.
امام جمعه تبريز همچنين راي ديوان عالي امريكا درباره دست درازي به پول هاي بلوكه شده ايران را نشانه چپاولگري و غارت دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار