خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

آمریکا به دنبال سر سپردگی ایران است

حجت الاسلام معبودی در اولین نشست سال 95 سپاه صاحب الامر (عج) در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر (عج)ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: آمریکا به دنبال سر سپردگی ایران است.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۶۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبر گزاری بسیج  در قزوین، حجت الاسلام معبودی  در اولین نشست سال 95  در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  افزود: با عمل به قرآن می توانیم به روشنی راه و درستی مسیر امیدوار باشیم  و در جهت آگاهی  و آرمانهای الهی گام بر داریم، انسان ها در راه رسیدن به کمال باید تابع  اولیاء  الهی باشند و از زندگی آنها  سرمشق بگیرند، لذا ادامه مسیر اولیا الهی صبر و بردباری می خواهد و همه ما  با ارادت و اعتقاد به ائمه اطهار(ع)در لباس پاسداری  در این مسیر گام بر داشته ایم ، همانگونه که امام موسی کاظم (ع) می فرمایند: در 5 جمله کلیدی فرموده است: تعهد به خانواده و جامعه،مدیریت،حیا در مقابل خداوند ،حسن خلق و آزادی در مقابل هوای نفس شیطان 5 رکن مهم زندگی انسان می باشد که با عمل به آن موجب رسیدن به کمال می شود.
باطل همیشه حق را بزرگ می بیند
نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: در قرآن آمده که دو گروه با هم می جنگند، یک گروه در راه خدا و یک گروه در راه باطل حرکت می کند و باطل جمعیت حق را چند برابر میبیند و خدا طرفداران حق را نصرت می دهد.
ما از اول انقلاب تا امروز دو جبهه را مقابل خود می بینیم،یکی جبهه باطل به رهبری آمریکا و یک جبهه حق به رهبری انقلاب  اسلامی و طبق فرموده آقا ملت ما باید در مقابل تهدید دشمنان کاری بکنیم که آسیب پذیری را به صفر برسانیم.
یکی از آسیب ها این است که استکبار یک تفکری را تزریق میکند که ملت را بر سر دو راهی قرار میدهد یکی کنار آمدن با آمریکا و دیگری حل مشکلات اقتصادی .
یک جریانی در داخل همواره بر این نکته  تاکید دارند: همه مشکلات به خاطر تحریم  است و ما با توافق هسته ای جنگ را از سر کشور حذف کردیم ،اگر ما توافق نمیکردیم با جهان تعامل سازنده نداشتیم و از توافق هسته ای به عنوان یک روز تاریخی یاد شود و در کتاب های درسی باید تدریس کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان در ادامه سخنان خود به سخنان اوباما اشاره کرد که گفته بود:اگر ایران می خواهد تحریم ها برداشته شود باید با آمریکا  کنار بیاید و شرط کنار آمدن با آمریکا این است که از آرمانهای بلند اسلامی و انسانی خود دست بکشیم و تبدیل به کشوری سرسپرده شویم که هیچ اختیاری از خود ندارد و گوش به فرمان آمریکا باشیم بطوریکه استقلال خود را در همه ابعاد از دست بدهیم و نتیجه این کار قرار گرفتن در کنار ظالمان و زور گویان تاریخ است .  

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار