مسؤول سازمان اردویی سپاه تهران در گفتگو با «بسیج»:

میزبانی پادگان دوکوهه از زائرانی که به صورت خانوادگی عازم راهیان نور می‌شوند

مسؤول سازمان اردویی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: پادگان دوکوهه میزبان زائرانی است که به صورت شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می روند.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۶۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
احمد غیاثوند مسؤول سازمان اردویی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: در سال جاری در زمینه راهیان نور دانش آموزی فقط 27 هزار اعزام داشتیم، البته پس از فروردین ماه سال آینده به صورت یک بازه زمانی یک ماهه اردوی دانش آموزی در کرمانشاه را محقق خواهیم کرد.

غیاثوند با بیان اینکه سپاه تهران بزرگ در رده دانشجویی اعزام راهیان نور ندارد افزود: بنابر وظیفه ذاتی خود کارهای پشتیبانی از اعزام‎های دانشجویی که متصل به سازمان بسیج است را عهده دار هستیم؛ به این صورت که تمامی ظرفیت دوکوهه و اردوگاه شهید شهبازی در خرمشهر به صورت رایگان در اختیار دانشجویان زائر قرار داده‎ایم.

وی ادامه داد: همچنین راویان ثابت و غیرثابت را هماهنگ کرده و در بحث روایتگری سامان داده‎ایم و چند راوی را بکارگیری کرده‎ایم تا در اختیار کاروانهای دانشجویی باشند.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در خصوص ظرفیت اعزام عمومی بیان کرد: امیدواریم به مدد شهدا اعزام 50هزار زائر در قالب کاروان های راهیان نور بسیج عملیاتی شود و در کنار این اعزام، عهده دار پذیرایی و اسکان اعزام‎های خانوادگی نیز هستیم؛ یعنی آن دسته از افرادی که با خانواده‎ها و ماشین‎های شخصی راهی جنوب می‎شوند متعهد شدیم تا آنها را در دوکوهه اسکان مناسب دهیم.

غیاثوند عنوان کرد: در بحث خادمین افراد مختلف اعم از طلبه و دانشجو و افراد عادی تشکیل پرونده و مصاحبه صورت داده‎ایم و به عنوان یک گزینه در سایر یادمان‎ها معرفی کردیم که طبق سهمیه‎ای که به سپاه داده شده در این ایام عید و سایر ایام بکارگیری می‎شوند.

وی در ادامه این مطلب افزود: همچنین 100 تا 150 نفر از خادمین نیز در یادمان دوکوهه خودمان بکارگیری می‎شوند که در بازه زمانی اواخر اسفند تا پایان ایام عید به صورت دوره ده روزه در دوکوهه به زائرین سرزمین‎های نور در حال خدمت رسانی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار