علی لدنی در گفتگو با«بسیج»:

نهاد های مسئول با فساد مالی و اخلاقی در سینما برخورد کنند

تهیه کننده سینما گفت: نباید به چنین افرادی اجازه داده شود که حیثیت خانواده سینما را از ین برده و سینما را دچار تنش کنند چرا که این فضا ها به هیچ عنوان مناسب سینمای ما نیست.
کد خبر: ۸۶۴۶۲۴۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
علی لدنی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در خصوص فساد مالی و اخلاقی در سینما گفت: این اتفاق ها معمولا برای افراد حرفه ای در سینما رخ نمی دهد.

وی افزود: ممکن است افرادی که تازه وارد سینما شده اند و سرمایه گذار هستند به دنبال این مسائل بروند که اینها آدم های جدید الظهوری هستند ولی فردی که حرفه اش این است تلاش می کند و از این طریق زندگی خود را می گذارند هرگز به چنین مسائلی فکر نمی کند.

این تهیه کننده سینما گفت: افرادی که وارد این حیطه ها می شوند چه بازیگر و چه سرمایه گذار سینما را نمی شناسند و در واقع سینما را راهی برای رسیدن به منافع و امیال خود می دانند.

وی اظهار داشت: اگر چه این موارد اندک و از سوی عده ای خاص صورت می گیرد ولی سازمان ها و نهاد های ذیربط باید با این موارد برخورد کنند تا جلوی بروز چنین مسائلی گرفته شود.

لدنی در خاتمه گفت: نباید به چنین افرادی اجازه داده شود که حیثیت خانواده سینما را از ین برده و سینما را دچار تنش کنند چرا که این فضا ها به هیچ عنوان مناسب سینمای ما نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار