شرکت کننده بخش نرم افزار جشنواره ملی سرزمین نور:

باید از ظرفیت راهیان نور به نحو احسن استفاده کرد

یک برنامه نویس گفت: اردوهای راهیان نور بستر ویژه ای دارند که مشابه آن را در موضوع دفاع مقدس نداریم و اگر از این ظرفیت فوق العاده به طور کامل استفاده شود بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۸۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، ابوالقاسم حبیبی که با نرم افزار آندروید با عنوان "روز شمار دفاع مقدس" در سیزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: امسال دومین سالی است که در این جشنواره شرکت می کنم و در این نرم افزار به وقایع رخ داده در هشت سال دفاع مقدس پرداخته شده است.
این برنامه نویس در مورد این نرم افزار بیان داشت: نر م افزار "روز شمار دفاع مقدس" که به 96 ماه جنگ تحمیلی اشاره دارد به بررسی روز به روز تاریخ دفاع مقدس می پردازد و در آن علاوه بر اینکه به عملیات های هشت سال دفاع مقدس و اینکه چه روزی اتفاق افتاده است, پرداخت می شود همه وقایع را هم توضیح می دهد مثلا روز روحانیت و دفاع مقدس و یا سالروز شهدا و آزادسازی اسرا و غیره.
وی با اشاره به اینکه این نرم افزار به همت شرکت "رایان طلیعه" تولید شده است اظهار کرد: این مجموعه به جهت تکلیفی که برعهده دارد به دنبال تولید این نرم افزارها است همچنین این نرم افزار که به صورت رایگان در کافه بازار وجود دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
حبیبی در خصوص برگزاری این جشنواره ها گفت: برگزاری جشنواره هایی از جمله جشنواره ملی سرزمین نور خوب و مسلما تاثیرگذار برای نسل های آتی است.
شرکت کننده بخش نرم افزار جشنواره ملی سرزمین نور ادامه داد: این جشنواره ظرفیت بهتر برگزار شدن را دارد چراکه اردو های راهیان نور بستر ویژه ای دارند که مشابه آن را در موضوع دفاع مقدس نداریم و اگر از این ظرفیت فوق العاده به طور کامل استفاده شود بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.
وی افزود: این جشنواره برای این موضوع کوچک است و تبلیغات, ایجاد انگیزه و فرصت سازی آن نیز با توجه به موضوعی که دارد ضعیف است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار