برگزیده بخش نمایشنامه خیابانی جشنواره ملی سرزمین نور عنوان کرد

پیشنهاد افزودن نقد جامعه در جشنواره سرزمین نور

این نویسنده طی درخواستی از مسئولان جشنواره ملی سرزمین نور خواست تا اجازه نقد کردن جامعه را در این جشنواره به آنها بدهند.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۵۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، پدرام رحمانی که امسال نمایشنامه ای با عنوان "قفس" به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور ارسال کرده است در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: امسال نخستین باری است که در این جشنواره شرکت می کنم.
این نویسنده در مورد اینکه چرا سال های گذشته در این جشنواره شرکت نکرده بود افزود: به دلیل اینکه از وجود چنین جشنواره ای مطلع نبودم سال های گذشته در این جشنواره شرکت نکرده بودم اما امسال با تبلیغاتی که روی جشنواره ملی سرزمین نور انجام شد و فراخوانی که زده شده است در این جشنواره سرکت کردم.
وی در خصوص موضوع اثری که به جشنواره ارسال کرده است توضیح داد: نمایشنامه خیابانی "قفس" به دغدغه های جانبازان می پردازد و در آن به درد دل های یک جانباز و مشکلاتش اشاره شده است.
رحمانی اضافه کرد: اجرای این نمایشنامه بین 15 تا 20 دقیقه زمان می برد.
این نمایشنامه نویس گفت: اطلاع رسانی در خصوص این جشنواره باید افزایش یابد همچنین بخش های دیگر باید به جشنواره اضافه شود و فقط نباید به نمایشنامه خیابانی محدود شود.
وی طی درخواستی از مسئولان جشنواره خواستار شد؛ به نویسنده ها اجازه نقد کردن داده شود تا بتوانند در آثاری که به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند جامعه و شرایط اجتماعی روز را مورد نقد قرار بدهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار