نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روز انتخابات روز آزمون است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین سلسله نشست های طریق ولایت با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای گفت: هفتم اسفند یک نوع آزمون الهی است.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۰۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: روز انتخابات که آزمون الهی است برای این است که ولایت فقیه؛ ادامه ولایت معصومین تثبیت می شود.
وی اظهارکرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز تأکید بر حضور گسترده مردم و انتخاب اصلح دارند که هر دو ضروری است و همه اقشار باید در آن شرکت کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به وفات حضرت زهرا(س) گفت: حسب و نسب، اعمال و گفتار مشخصه هایی هستند که معرف شخصیت یک فرد هستند، که اگر حسب و نسب خوب باشد، نیاز به تربیت نیز نیست.
مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) از نظر حسب و نسب افضل موجودات و اشرف مخلوقات است زیرا پدرش پیامبر اکرم (ص) و مادرش خدیجه کبری(س) است؛ در رفتار و کردار نیز اهل ایثار بود و مصالح جامعه را بر منافع شخصی مقدم می دانست.
امام جمعه تبریز ادامه داد: گفتار آن حضرت نیز بسیار آموزنده است و همین بس که در خطبه فدک فرمودند: خداوند ولایت ما را برای مردم قرار داد تا امت نظم و انسجام یابند و امامت ما را واجب کرده تا مردم از تفرقه در امان باشند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه امام راحل با انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را از حالت تئوری و نظری به حالت عملی درآورد و 37 سال است که شاهد برکات آن از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.
سلسله نشست های معرفتی طریق ولایت در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار