خبرهای داغ:
سردار جوانی عنوان کرد

تحریف شخصیت امام یکی از اهداف اصلاح طلبان و جبهه مشارکت

اصلاح‎طلبان و جبهه مشارکت که تا دیروز دنبال سپردن امام به تاریخ بودند امروز تحریف شخصیت امام را دنبال می‎کند
کد خبر: ۸۶۳۴۱۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در ششمین مجمع عالی بسیج استان گلستان که در حسینیه غدیر سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هفت اسفند با برگزاری انتخابات دو مجلسی شکل خواهد گرفت که تصمیم‎گیر است، دشمنان به دنبال این هستند که مجلسی تشکیل شود که روحیه انقلابی در آن حاکم نباشد.

خطر فریب استراتژیک باید جدی گرفته شود

وی با تاکید بر اینکه خطر فریب استراتژیک باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: دشمن می‎خواهد عناصر ناصالح وارد مجلس شود عناصری که صلاحیت لازم را ندارند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در انتخابات مردمی که رای می‎دهند سه گروه هستند گروه اول به دلیل بصیرت و پایبندی به آرمان‎های انقلاب اسلامی به افراد ارزشی، معتقد، مومن، حزب‎اللهی، خط امامی و خط ولایت رای می‎دهند که این افراد 25 درصد جامعه را شامل می‎شوند.

سردار جوانی افزود: دسته دوم نقطه مقابل گروه اول فکر می‎کنند و شامل سلطنت‎طلب‎ها، ملی‎گرایان، لیبرال‎ها، توده‎ای‎ها و کسانی که از همان ابتدای انقلاب با نظام اسلامی مشکل داشتند که اینها 15 درصد جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد مردم ملاک رای‎ خود را بر اساس تائید شورای نگهبان انجام می‎دهند، گفت: اولویت مردم در انتخاب کاندیداها با کسانی است که مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنند، فضایی که در پسابرجام شکل گرفته این گونه القاء می‎کنند که باید نیروهای میانه‎رو دار مجلس باشند تا جائی که اوباما صراحتا بیانیه انتخاباتی می‎دهد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند نیت آمریکا در مذاکرات و برجام نفوذ بوده است.

آنچه انقلاب را تهدید می‎کند خالی شدن روحیه انقلابی است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ادبیات تندرو و میانه‎رو در فضای داخل و خارج باب شده است، گفت: بر اساس این ادبیات میانه‎روها کسانی هستند که نگاه‎شان به غرب مثبت است و تندروها کسانی هستند که پای انقلاب ایستاده‎اند این گروه معتقدند که غرب قابل اعتماد نیست و نمی‎تواند مشکلات کشور را حل کند و باید از طریق توان داخلی به مشکلات فائق شویم.

سردار جوانی تاکید کرد: آنچه انقلاب را تهدید می‎کند خالی شدن روحیه انقلابی است خالی شدن نهادها، ارگان‎ها خصوصا نهادهای تصمیم‎گیر مثل مجلس از افراد دارای روحیه انقلابی یک تهدید محسوب می‎شود.

وی گفت: در مقابل جریان غرب‎گرا در داخل کشور ما دو مانع اصلی وجود دارد که طی سال‎ها مشاهده کردیم از زمانی که جریان اصلاحات شکل گرفت و به سمت سپردن امام به تاریخ و عبور از اصول و ارزش‎ها رفت این جریان ناکام ماند و فتنه 88 شکل گرفت و ناکام ماند.

اصلاح‎طلبان و جبهه مشارکت تحریف شخصیت امام را دنبال می‎کند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به دوره اصلاحات و فتنه 88 امید بسته بودند، افزود: از آنجائی که ملت با امام و ولایت فقیه همراهی کرد حماسه 9 دی رقم خورد و مردم با حضور حماسی خود فهماندند که ما فریب دشمن را نمی‎خوریم.

سردار جوانی با اشاره به اینکه مکتب امام و معتقدین و وفاداران به مکتب امام دو مانع بر سر راه دشمنان بوده است، ابراز کرد: جریان‎های معاند داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا این دو مانع را از میان بردارند مانع اول مکتب امام بود که تلاش کردند با تحریف شخصیت امام به توطئه خود دست پیدا کنند.

وی افزود: اصلاح‎طلبان و جبهه مشارکت که تا دیروز دنبال سپردن امام به تاریخ بودند امروز تحریف شخصیت امام را دنبال می‎کند و به دنبال امام‎سازی جدید است می‎خواهند امام بدلی بسازند تا امام اصلی از صحنه خارج شود، در اسفند 1393 مصاحبه‎ای در سایت جماران منتشر شد مبنی بر اینکه اصلاحات در این مملکت شکل گرفته که امام را از غربت و مظلومیت نجات دهد.

هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 نقش برجسته‎ای داشت

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اصلاحات تمام قد در برابر اندیشه‎های امام ایستاد، گفت: کسی که جبهه انقلاب را حفظ کرده مکتب امام و مکتب ولایت است، مقام معظم رهبری بر مُر امام حرکت می‎کند و با قوت و قدرت مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را سکاندار است.

سردار جوانی گفت: در یک دوره‎ای با اسلام سازی، اسلام نبوی را زمین زدند و اسلام بنی‎امیه و بنی‎عباس شکل گرفت، امروز هم عده‎ای به دنبال امام‎سازی جدید هستند نقشه امروز این است که باید هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 نقش برجسته‎ای داشت، ابراز کرد: چندی قبل ایشان مطلبی گفتند مبنی بر اینکه اگر بعد از امام طبق نظر امام عمل می‎کردیم وضع مشکلات امروز را نداشتیم، اخیرا نیز مطرح کردند برای اینکه مشکلات کشور حل شود باید خبرگان بهتر به وظیفه‎اش عمل می‎کرد، طرح شورایی شدن رهبری را عنوان کردند و در مطلبی نیز گفتند کسانی که با سیدحسن نوه امام و این علامه مخالفند به دنبال انتقام‎گیری 60 ساله از امام هستند به نوه امام کسی که اشرف‎الناس است را رد کردید که این یک ظلم است.

باید در جامعه روشنگری کرد تا مردم دچار اشتباه محاسباتی نشوند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این پرسش که اشرف‎الناس به امام آیا سیدحسن است یا مقام معظم رهبری گفت: سیدحسن در دفاع از امام راحل چه کرد؟ در فتنه 88 چه موضعی گرفت آیا در کنار فتنه‎گران بود یا در کنار نظام و ولایت‎فقیه بود این داستان ماست که غرب به این مسئله امید بسته است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه انتخابات در چنین فضایی در حال شکل‎گیری است، ابراز کرد: باید در جامعه روشنگری کرد تا مردم دچار اشتباه محاسباتی نشوند و گمان نکنند که اگر چنین جریانی روی کار آید تمام مشکلات حل می‎شود.

وی بیان داشت: غرب همانی است که آقای اوباما در مقطعی که توافق انجام شد در آمریکا گفت از این طریق می‎توانیم در 15 سال آینده تغییراتی انجام دهیم که رئیس‎جمهور آینده آمریکا به راحتی بتواند به ایران حمله کند، اینجاست که همه ما باید هوشیار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار