خبرهای داغ:
بخشدار شیرین‌سو مطرح کرد

حفظ تالاب شیرین‌سو نیازمند مشارکت مردم بومی منطقه

بخشدار شیرین‌سو با اشاره به توسعه بخش گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در این تالاب گفت: مشارکت مردم بومی منطقه در حفظ این تالاب برای گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۶۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سید ایوب موسوی امروز در نشست «مردم و شیرین سو» که به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها در دبیرستان شهربانو شیرین‌سو برگزار شد، اظهار کرد: تالاب ها ظرفیت بسیار بالایی در جذب توریسم دارند.

وی بیان کرد: تالاب ها یکی از زیباترین و بکرترین پدیده های طبیعی هستند که در این راستا تالاب شیرین سو نقش موثری در جذب توریسم و توسعه پایدار دارد.

بخشدار شیرین‌سو با اشاره به توسعه بخش گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در این تالاب گفت: گردشگری صنعتی است که با کمترین سرمایه، بیشترین درآمد و اشتغال را شامل می شود که در این راستا آشنایی و مشارکت مردم بومی منطقه در حفظ این تالاب برای گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار را می طلبد.

رئیس انجمن سبز پژوهان الوند نیز با بیان اینکه تالاب شیرین سو تنها تالاب شمال استان که از حساسیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: اگر به داشته های خود در حوزه گردشگری و محیط زیست بپردازیم و از آنها به خوبی مراقبت کنیم بی شک به مکان گردشگری تبدیل خواهد شد.

محمد کریمی گفت: تالاب شیرین سو با جذب توریسم در اقتصاد خانوارهای اطراف تالاب ها تاثیر مهمی دارد که جاذبه های طبیعی و بکر آن سبب جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار