مسئول ارتباطات جشنواره ملی سرزمین نور عنوان کرد

تاکید بر تعامل دبیرخانه‌های جشنواره سرزمین نور

کارگروه دبیران استانی و مسئولین دبیرخانه های جشنواره سرزمین نور در حاشیه گردهمایی سراسری هنر “انقلاب در آئینه راهیان نور” در سالن بصیرت مجتمع ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۵۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، غلامرضا امانی مسئول ارتباطات جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این جلسه به منظور توجیه دبیران و مسئولین دبیرخانه های استانی جشنواره ملی سرزمین نور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولین استانی جشنواره به بحث و تبادل نظر در خصوص بالابردن کیفیت جشنواره، ارائه پیشنهادات وانتقادات در خصوص اجرای جشنواره سرزمین نور و ارسال آثار زائران راهیان نور به دبیرخانه مرکزی و همچنین برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره سرزمین نور در اسفند ماه پرداختند که قرار است در خرمشهر برگزار شود و نیاز به هماهنگی و انسجام بین دبیران استانی دارد.

مسئول ارتباطات سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: در این کارگروه دبیران جدید استانی جشنواره سرزمین نور معارفه شدند و راهکارها و پیشنهادات در خصوص ارتباط بیشتر بین دبیرخانه های استانی  با یکدیگر،تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات و … از جمله مواردی بود که مطرح شد.
امانی افزود: به تازگی نرم افزار جدیدی به کار گرفته ایم که تمام فعالیت های استانها در آن ثبت می شود و به دبیر خانه ی مرکزی ارسال می گردد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور به عنوان بازوی این جشنواره عمل می کنند: فعال بودن دبیرخانه های استانی جشنواره باعث افزایش پویایی جشنواره سرزمین نور می شود، چرا که این دبیرخانه ها وظیفه ثبت و ارسال آثار زائران راهیان نور به دبیرخانه مرکزی را به عهده دارند و قطعا با پویایی آنها تعداد آثار رشد بیشتری خواهد داشت.

مسئول ارتباطات سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور افزود: جشنواره سرزمین نور بهترین فرصت برای علاقمندان به دفاع مقدس است تا آثار خودشان را در رشته های ادبی و هنری به جشنواره ارسال کنند و قطعا دریافت لوح زرین و تندیس جشنواره توسط هنرمندان، ذوق و انگیزه آنها برای افزایش تولیدات دفاع مقدس دوچندان خواهد کرد و امیدوارم این جشنواره بتواند پله موثری برای ارتقاء سطح کیفی و کمی آثار دفاع مقدس بردارد.

امانی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره سرزمین نور واسطه ای بین هنرمندان و دفاع مقدس است، گفت: جشنواره سرزمین نور پیوند دهنده هنرمندان با مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس است و با وجود این جشنواره می توان آثار خوبی در حوزه دفاع مقدس خلق کرد.

وی افزود: این جشنواره می تواند با انگیزه دادن به هنرمند، دفاع مقدس را از زبان هنر به جامعه معرفی کند و قطعا هنر می تواند پیام ها و مفاهیم زیادی از ارزش ها و باورهای دفاع مقدس را در میان مردم انتقال داد.

مسئول ارتباطات سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره سرزمین نور آماده دریافت آثار علاقمندان به حوزه دفاع مقدس و راهیان نور است و امیدوارم با ارتباط بیشتر دبیرخانه های استانی جشنواره و همچنین دبیران استانی و زائران راهیان نور، به استمرار خلق آثار ادبی و هنری در راستای فرهنگ ایثار و شهادت قدم های موثری برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار