خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در رزمایش شباب:

ورود به فضای مجازی از ضروریات سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ورود به فضای مجازی با توجه اهمیت آن از ضروریات سپاه و بسیج است، گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های شبکه شباب در کشور به استحکام لایه‌های درونی نظام کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی در رزمایش شباب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»، اظهار داشت: ورود به فضای مجازی با توجه اهمیت آن از ضروریات سپاه و بسیج است.

وی افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های شبکه شباب در تمام نقاط ایران اسلامی می‌تواند به استحکام لایه‌های درونی نظام کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصرح کرد: در صورت آگاه شدن بسیجیان به اهمیت این شبکه، در آینده شبکه شباب به یکی از شبکه‌های اثرگذار برای نظام تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به رصد شبکه در سطح شهرستان گفت: وضعیت ملایر نسبت به استان مناسب بوده و عملکرد بهتری دارد اما راضی‌کننده نیست.

رستمی خاطرنشان کرد: باید تمام رده‌های بسیج در آینده نزدیک از شبکه شباب بهره‌مند شوند واین مهم مستلزم آماده‌سازی زیر‌ساخت‌های لازم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شباب در بین بسیجیان کمرنگ است و باید در راستای معرفی این شبکه بیشتر تلاش شود، گفت: اگر کسی بخواهد از شباب بهره‌برداری کند منابع آن خوب بوده و جوابگوی نیاز پایگاه است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید در راستای غنی‌سازی این شبکه نظرات کاربران لحاظ شود، افزود: عدم توجیه کارکنان به اهمیت شباب، فراهم نبودن زیرساخت‌ها و حجم بالای ماموریت‌ها که امکان استفاده از شباب را از کاربران گرفته از جمله مشکلات موجود در این زمینه است.

وی با اشاره به ورود شبکه‌های اجتماعی و ترویج آن در بین مردم خاطرنشان کرد: باید برای این معضل فکری اساسی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار