نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج:

نگاه استاندار فارس به تشییع شهدا حزبی است

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: نگاه احمقانه، جناحی و حزبی و سیاسی و منفعت طلبانه به شهدایی که خداوند آنها را حیات بخش جامعه معرفی می کند و مرگی در آنها وجود ندارد و جامعه ما از برکت وجود این شهداء حیات و نشاط می یابد؛ اشتباه است و قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۷۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به مخالفت استاندار فارس با تشییع شهدا در این استان و دلایل مخالفت وی اظهار داشت: نگاه احمقانه، جناحی و حزبی و سیاسی و منفعت طلبانه به شهدایی که خداوند آنها را حیات بخش جامعه معرفی می کند و مرگی در آنها وجود ندارد و جامعه ما از برکت وجود این شهداء حیات و نشاط می یابد؛ اشتباه است و قابل توجیه نیست.

رضایی با بیان اینکه امثال این فرد جایگاه خود را مدیون و وام دار شهدا هستند افزود: یک چنین افرادی صلاحیت ندارند در هیچ جایگاهی پست و مقام داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد: اگر این دولت و وزارت کشور ذره ای غیرت انقلابی داشته باشند، نباید اجازه دهند این افراد حتی در سطوح پایین تری از جمله بخشداری عهده دار مسئولیت شوند، چه رسد به استانداری که نماد حاکمیت جمهوری اسلامی در حد یک استان و منطقه است.

رضایی با تاکید براینکه همچین عناصری باعث ننگ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: وزیرکشور و حتی شخص رئیس جمهور باید دراین خصوص اقدامی کرده و این فرد را از مسئولیت خود برکنار کنند و اجازه حضور در هیچ جایگاهی به او داده نشود و عناصری باغیرتی به جای این افراد منصوب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار