مدیرکل سیاسی خبرگزاری تسنیم در گفتگو با بسیج:

برکناری معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران، درآستانه انتخابات"شائبه‌برانگیز" است

عبداللهی گفت: اگر استاندار تهران به کارآمدی آقای براتلو در سمت معاونت سیاسی امنیتی اعتقادی نداشت، چرا طی دو سال و نیم گذشته به این تغییر اقدام نکرد و درست قبل از برگزاری یک انتخابات مهم به این فکر افتاده است؟
کد خبر: ۸۶۱۸۴۴۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
عبدالله عبداللهی مدیرکل سیاسی خبرگزاری تسنیم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوالی درباره برکناری معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران طی روزهای اخیر گفت: هرچند عزل و نصب "معقول" در هر ارگان و نهادی طبیعتاً حق هر مقام مسئولی است با این حال به نظر می‌رسد برکناری معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران، آنهم در کمتر از  2 ماه مانده به انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به طور غیرقابل اغماضی "شائبه‌برانگیز" است.

وی با بیان اینکه دولت ضرورتاً باید از هرگونه اقدام شائبه‌برانگیز و شبهه ناک انتخاباتی خودداری کند، تصریح کرد: اگر استاندار تهران به کارآمدی آقای براتلو در سمت معاونت سیاسی امنیتی اعتقادی نداشت، چرا طی دو سال و نیم گذشته به این تغییر اقدام نکرد و درست قبل از برگزاری یک انتخابات مهم به این فکر افتاده است؟

عبداللهی با اشاره به اینکه تغییرات در چنان سطح و جایگاهی  و در چنین زمانی، بیش از هرچیز ذهن را به سمت "انتخابات اسفند" متبادر می‌کند، گفت: یکی از انتقادهای همیشگی رئیس جمهور و دولت کنونی به دولت سابق، تغییرات شبانه، سلیقه‌ای و یکباره بوده است، حال شاهدیم که در مواردی همچون تغییر معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران، همان شیوه، حتی به شکل قبیح‌المنظرتری در پیش گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: استراتژی "داس و کمباین" در عرصه سیاست و جابجایی‌های گسترده، نه تنها به برداشت مناسبی از زمین سیاست توسط دولت یازدهم منجر نمی‌شود، بلکه بذر اعتماد به دولت محترم یازدهم را با تهدید خشکسالی در نزد افکار عمومی مواجه می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار