نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

بسیج برگرفته از اسلام ناب/ملت ایران همواره مخالف تروریست

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت هفته بسیج، این تشکل را برگرفته از اسلام ناب و نهضت عاشورا دانست.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۳۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به صدور فرمان تاریخی امام راحل در خصوص تشکیل بسیج، هفته بزرگداشت بسیج را فرصتی برای تبیین عملکرد این نهاد مردمی عنوان کرد.

وی حلقه های شجره صالحین را در بسیج  زمینه ای مناسب برای فعالیت جوانان در عرصه های مختلف و تقویت آن ها خواند و گفت: جوانان سرمایه کشور هستند و بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مسئولان باید از آن ها حمایت کنند.

آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در فرانسه افزود: برخی آن را همچون حادثه 11سپتامبر امریکا برنامه ای از پیش تعیین شده می دانند که ملت ایران جنایات داعش را در هر نقطه از دنیا محکوم می کند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه مردم انقلابی ایران همواره مخالف تروریسم هستند، اظهار کرد: گروه داعش در قالب اسلام آمریکایی فعالیت می کند و به علت شکست های پی درپی اخیر از اربابان خود انتقام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هفت عملیات تروریستی همزمان در فرانسه 152 نفرکشته و 200 نفر مجروح شدند، افزود: پیش از این فرانسه ادعای مبارزه با تروریسم را داشت و از طرف دیگر پذیرای گروه های تروریستی همچون منافقین و النصره درکشور خود بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: عربستان در فرانسه بدون هیچ مانعی وهابیت را تبلیغ می کرد، در حالی بود که فرانسه به جای فشار به کانون های داعشی در تبعیت از آمریکا به سوریه فشار می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار