صدیق شریف در گفتگو با بسیج:

بسیج با جذب جوانان می تواند تهدیدات نرم را خنثی کند

بازیگر فیلم "اخراجی ها" یکی از مهمترین وظایف بسیج را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و رصد کردن و اطلاع رسانی متناسب با شرایط جامعه و تشکیل اتاق فکر در جهت جذب جوانان را یکی از اقدامات برای خنثی نمودن تهدیدات نرم دشمن ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۰۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
فخرالدین صدیق شریف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: زمانی که حرف از تهاجم فرهنگی به میان می آید، همه طبقات جامعه و علی الخصوص بسیج باید هوشیارانه عمل کنند تا دچار آسیب های فرهنگی نشویم و معتقدم رصد کردن و اطلاع رسانی به موقع و متناسب با شرایط جامعه می تواند تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کند. 

وی ادامه داد: اگر بخش های فرهنگی جامعه در کنار بسیج فعالیت کنند و حاصل کارشان تولید یک کار جذاب و جوان پسندانه باشد می توانند در جذب جوانان امروزی تاثیر ویژه ای بگذارند؛ این کار یعنی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که قصد تخریب عقاید و اعتقادات جوان امروزی را دارد و بسیج می تواند ریشه این نفوذ فرهنگی را بخشکاند و مانع آن شود. 

بازیگر با سابقه تلویزیون اضافه کرد: یکی از شیوه های جذب جوانان تولید آثار فاجر سینمایی و تلویزیون است و اگر بتوانیم با رویکرد جذاب و جوان محور، توجه مخاطبانمان را به خود جلب کنیم قطعا جوانان را در مقابل فرهنگ غرب بیمه کرده ایم.

بازیگر سریال معمای شاه خاطر نشان کرد: ایجاد جذابیت یکی از شروط برای جذب جوانان است و باید در این زمینه نظر کارشناسان فرهنگی را جویا شد و متناسب با شرایط جامعه رفتار کرد و برنامه جذابی ساخت.

صدیق شریف خاطر نشان کرد: برای در امان نگه داشتن فرهنگمان در مقابل تهاجم رهنگی دشمن، باید اتاق فکر تشکیل داد و با نگاهی جامع به طیف گسترده جامعه نگاه شود و در جهت جذب جوانان قدم برداشت. 


ارسال نظرات
آخرین اخبار