ترکاشوند
اصغر زارعی در گفتگو با بسیج:

تهدیدهای داعش پوشالی و بلوف است

تهدیدهای گروهک تکفیری تروریستی داعش بلوف است؛ آنها زمانی که در اوج قدرت و توانمندی بودند همانطور که حضرت امام (ره) در مورد آمریکا فرمودند، هیچ غلطی نتوانستند کنند و بعد از این هم نمی توانند انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۹۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
اصغر زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در واکنش به بعضی خبرها مبنی بر تهدید جمهوری اسلامی ایران از سوی گروهک تکفیری تروریستی داعش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: به دنبال شکست ها و ناکامی های گروهک تکفیری تروریستی وهابی داعش هم در جبهه های سوریه و هم در عراق و به دنبال ورود ارتش هوایی روسیه و سرکوب گروهک تروریستی داعش و عقب نشینی های گسترده ای که نیروهای داعش در این جبهه ها متحمل شده اند، در هفته های اخیر از ناحیه گروهک تکفیری تروریستی داعش و هم سوهای آنها کشورهای ایران و روسیه و لبنان را تهدید کرده اند.

وی افزود: بنا به ادعای گروهک تکفیری تروریستی داعش آنها یک هواپیمای روسی را در صحرای سینا منهدم کرده اند و به دنبال آن اعلام کردند که تهدید های خود را علیه کشورهای دیگر عملی می کنند و ما شاهد بودیم که در جنوب بیروت هم با یک عملیات تروریستی موفق شدند متاسفانه تعدادی از شهروندان لبنانی را به شهادت برسانند.

زارعی خاطرنشان کرد: یکی از کشورهایی که بیش از بقیه کشورها خسارت ها و تلفات سنگینی به گروهک تکفیری تروریستی داعش وارد کرده است جمهوری اسلامی ایران بوده است که با اقدامات مستشاری خود در سوریه و عراق موفق شد با همکاری با ارتش و نیروهای مردمی این دو کشور، تلفات و خسارت های سنگینی به گروهک تروریستی داعش وارد کند و این گروهک تکفیری امروز نفس های آخر خود را می کشد.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد:تهدیدهای گروهک تکفیری تروریستی داعش بلوف است؛ آنها زمانی که در اوج قدرت و توانمندی بودند همانطور که حضرت امام (ره) در مورد آمریکا فرمودند، هیچ غلطی نتوانستند کنند و بعد از این هم نمی توانند انجام دهند.

زارعی افزود: ضمن اینکه این تهدیدها نوعی بلوف سیاسی و یک قدرت نمایی پوشالی است، باید مردم و مسوولین و نهادهای ذیربط نسبت به تحرکات و اقدامات جریان های وابسته به گروهک های تروریستی آمدگی لازم را داشته یاشند.

وی تصریح کرد: در مرزهای شرقی و غربی کشور و نقطه هایی که احتمال نفوذ و ورود تجهیزات آنها وجود دارد، باید کاملا تحت کنترل و مراقبت باشد.

زارعی افزود: امروزه با وجود تدابیر امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور مردم در صحنه، خوشبختانه ایران اسلامی امن ترین و با ثبات ترین کشور در منطقه و حتی در جهان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار