خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛

منطقه خداآفرین بهترین مکان برای سرمایه گذاری است

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح های در دست اجرای منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در شهرستان مرزی خداآفرین، این منطقه را یکی از مناطق مهم برای سرمایه گذاری طرح های مختلف تولیدی، خدماتی و صنایع تبدیلی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۰۸۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ارسلان فتحی پور ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه مهربان را از ضروریت های اساسی منطقه برشمرد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند با اشاره به اینکه این شهرستان به جهت واقع شدن در نقطه صفر مرزی یکی از مناطق مهم استان برای تبادل تجاری و اقتصادی است، اظهار داشت: راه اندازی گمرک خداآفرین یکی از مزیت های مهم این شهرستان برای تقویت و توسعه سرمایه گذاری، افزایش درآمد عمومی و رونق منطقه و زمینه سازی برای اشتغال پایدار است.

فتحی پور بااشاره به اینکه کلیبر، هوراند و خداآفرین از قطب های مهم کشاورزی به شمار می رود ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی را از دیگر زمینه ها برای سرمایه گذاری دانست.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اهتمام جدی مسئولان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس حمایت و دستگاه های ذیربط، این منطقه می تواند به قطب صنایع تبدیلی استان تبدیل و زمینه صادرات آن از طریق گمرک خداآفرین به کشورهای آسیای میانه فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار