استاندار آذربایجان شرقی:

مهم ترین مشکل جامعه، مشکل فرهنگی است

کد خبر: ۸۵۶۱۳۶۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

خبرگزاری بسیج: استاندار آذربایجان شرقی در نشست صمیمی خود با اصحاب فرهنگ و هنر تبریز با بیان اینکه تعامل و ارتباط با هنرمندان اولویت استانداری است، گفت: مهم ترین مشکل ما برای توسعه جامعه، مشکل فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با اذعان به اينكه در عصر حاضر به عنوان نقش آفرینان این جامعه کاری نکرده ایم، افزود: تاریخ درخشان گذشته این مرز و بوم افتخار بزرگی است ولی تنها فخر کردن به آن دردی را دوا نمی کند

وی با انتقاد از هنرمندان در خصوص ارائه برنامه و پیشنهاد در حوزه فرهنگ و هنر، اظهار کرد: برای تدوین سند تدبیر و توسعه استان بارها از این قشر نظر و پیشنهاد خواستیم تا آن را عملیاتی کنیم ولی تاکنون نوشته و یا پیشنهادی دریافت نکردیم.

جبارزاده به تاسیس فرهنگستان ادب، فرهنگ و زبان آذربایجان اشاره و بیان کرد: این فرهنگستان در سفر انتخاباتی رئیس جمهور به تبریز وعده شده بود که خوشبختانه عملی شد و هنرمندان باید با ماندگاری این بنیاد اداره امور آن را خود برعهده بگیرند.

وی وجود این فرهنگستان را بهترین بستر برای فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر خواند و تاکید کرد: هنرمندان هر حوزه در این بنیاد اداره امور خود را اگر به دست بگیرند استانداری هم حمایت خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بررسی مشکلات و بیان برخی مطالب در خصوص آن ها به سوالات مسئولان انجمن ها و تشکل های هنری در حوزه های مختلف هنري پاسخ گفت.

نشست صمیمی اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با اصحاب فرهنگ و هنر تبریز شب گذشته در تالار جمهوری اسلامی استانداری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار