فرمانده سپاه عاشورا:

رهبر انقلاب از آذربایجان نگران نباشند

کد خبر: ۸۵۵۷۶۳۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

فرمانده سپاه عاشورا در همایش پیشکسوتان ناجا، ارتش، سپاه و جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان به عنوان عامل پیش برندگی و تحرک در برهه ها مختلف مطرح بوده، گفت: اذربایجان همیشه در صف نخست نبرد با استکبار حضور داشته و نام خود را در سر لیست یاوران ولایت به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به شش هزار و 800شهید لشکر 21حمزه و بیش از 10هزار شهید سپاه و بسیج و برشمردن نام شهدایی چون مهدی باکری، آیت الله شهید مدنی، یاغچیان و چندین شهید دیگر، وجود این شهدا را گواه صادقی بر حضور مردم آذربایجان در میدان کارزار و نبرد عنوان کرد.


وی با اعلام امادگی مردم آذربایجان برای حضور در عرصه های مختلف، خطاب به علی شمخانی اظهار کرد: اعلام آمادگی ما را خدمت رهبر فرزانه انقلاب برسانید و بگوئید از اذربایجان نگران نباشید چراکه تا جان در بدن داریم و نفس می کشیم از کشور و ارزش هایمان دفاع خواهیم کرد.

کریمیان ادامه داد: امروز رزمندگان همانند دوران دفاع مقدس در همه برهه ها آماده هستند و در هر مقطعی نیاز بوده به صحنه امده اند و امروز حتی برای دفاع از کیان اسلامی مان در فراسوی مرزها خدمت کرده و عده ای هم به شهادت رسیده اند.

فرمانده سپاه عاشورا همایش امروز پیشکسوتان را تجدید پیمان با آرمان های امام راحل، انقلاب، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب خواند و تاکید کرد: ما در اینجا جمع شده ایم تا به رهبر بگوئیم که هنوز به راه شهیدان با روحیه استکبارستیزی و عمل انقلابی وفادار هستیم.

ساعاتی پیش همایش پیشکسوتان ناجا، ارتش، سپاه و جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در سالن سپاه عاشورا برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار