خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

هنرمندان می توانند هنجارهای سالم اجتماعی را ترویج دهند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در آئین تجلیل از دست اندرکاران جشنواره فرهنگی و هنری میقات، گفت: استعداد و توانایی هنرمندان بیش از این بوده و هنرمندان می توانند با ترویج هنجارهای سالم اجتماعی، فضای سالم محیطی را برای مردم فراهم کنند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۵۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین حاتمی با یادآوری رویکرد فرهنگی غرب و دنیای استکبار برای تسخیر قلوب مردم، افزود: تاثیری که نمایش، فیلم، سرود با محتوا و یا عکس دارد چندین برابر سخنرانی و یا دیگر روشهاست.

وی خطاب به عناصر فرهنگی جشنواره، اظهار داشت: زمانی آسیب پذیر خواهیم بود که معتقد به حضور دشمن نبوده و بدون هدف و انگیزه و با بی خیالی به کارهای فرهنگی و هنری بپردازیم.

حاتمی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد شبیخون و ناتوی فرهنگی غرب، بیان کرد: سپاه و بسیج باید در مقابل تهدیدهای فرهنگی دشمن با کمک اهالی فرهنگ و هنر بایستد.

وی ادامه داد: هنر جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس نمونه بارز توانمندی و مقابله ملت ایران با غرب است و می توانیم در خصوص القا و تزریق فرهنگ اسلامی در میان جوامع غربی بهتر از غربی ها نقش آفرینی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر نیز در سخنانی گفت: هنرمندان ایرانی افسران جنگ نرم بوده و باید با نگاه علمی، مطالعه بیشتر و تخصصی کارهای هنری خود را اجرا کنند.

حجت الاسلام امیر شکوریان هنر فاخر را نه فقط در اجرا و نمایش بلکه در محتوا دانست و افزود: زمانیکه هدف از کارهای فرهنگی رضای خدا باشد، ارزش کار در نزد خدا و مردم بیشتر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به هنرمندان توصیه کرد عرصه فرهنگی را هیچوقت ترک نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار