خبرهای داغ:
امام جمعه استان قزوین:

فرهنگ قرآنی امام (ره)" تغییر ناپذیر" و" غیر قابل تحریف" است

امام جمعه استان قزوین گفت: تا زمانی که فرهنگ قرآنی امام(ره) در دل مردم زنده و پایدار است دشمنان هیچ گاه نخواهند توانست این فرهنگ تغییر ناپذیر، را تحریف کنند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: مبحث تحریف بارها در کتاب قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است چون  یهودیان در این زمینه ،دست به اقدامات ناشایستی زده اند.

وی افزود: یهودیان با انگیزه تحریف این کتاب آسمانی، قصد داشتند کتاب خدا را با  اهداف خود هماهنگ کنند، در حالی که  می بایست خود را با با ورها و اعتقادات قرآنی هماهنگ  می کردند ،در این میان، آنان با به وجود آوردن مشکلات ،نتوانستند در برابر حفظ و نگهداری این کتاب مقاومت کنند.

به گفته این مسئول، با توجه به مبحث بسیار گسترده تحریف باید این موضوع را در نظر داشت که این مسئله به سبب افکار واندیشه های متفاوت مردم در انقلاب مشروطه نیز دیده شده است  که به دلیل واقع بینی و هوشیاری مردم رفع شده است.

عابدینی دستیابی به منافع شخصی، زیاده طلبی و راحت طلبی را از ویژگی های تحریف کنندگان دانست و تصریح  کرد: دشمنان با روحیه یهودی و ترفندهای مختلف به دنبال دستیابی منافع شخصی خود هستند و در این راه به دلیل عدم توانایی در میدان مبارزه و استقامت،با ترفندی همچون جنگ نرم وارد میدان مبارزه شده اند.

امام جمعه استان قزوین با بیان اینکه امام خمینی(ره) دارای دو زندگی متفاوت، انقلاب و پس از انقلاب بوده است خاطر نشان کرد:در حال حاضر دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی به دست آمده است چرا که آن امام بزرگوار با مقبولیت مردمی، امروزه، به یک حیثیت انقلابی رسیده است.

وی اعلام کرد::تا زمانی که فرهنگ  قرآنی امام(ره) در دل مردم زنده و پایدار است دشمنان هیچ گاه نخواهند توانست این فرهنگ تغییر ناپذیر، را تحریف کنند به دلیل اینکه، این فرهنگ از ائمه اطهار (ص) نشئت گرفته و منطبق با روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلومین است. 

 به گفته امام جمعه استان قزوین، بزرگوارانی همچون سید حسن نصرالله ، عبدالمالک و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از ادامه دهندگان راستین نهضت امام خمینی(ره) هستند.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها