خبرهای داغ:
رئیس دادگستری جلفا:

منطقه آزاد ارس فرصتی بی نظیر در توسعه منطقه است

رئیس دادگستری جلفا در نشست خبری امروز خود(دوشنبه 8تیر) به مناسبت هفته قوه قضائیه، امنیت پایدار را امری مهم در دستیابی به جامعه آرمانی دانست و گفت: استقرار منطقه آزاد ارس، فرصت بی نظیر در توسعه و آبادانی منطقه و استان است.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۲۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی پارسا افزود: با توجه به فرصت های شغلی و سرمایه گذاری مناسب فراهم شده در منطقه آزاد ارس، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در منطقه هستیم.

وی رشد روزافزون شاخص های اقتصادی در منطقه را موجب توسعه همه جانبه و تحقق امنیت پایدار عنوان و یادآوری کرد: این منطقه مرزی به عنوان امن ترین منطقه مرزی کشور با وجود ظرفیت های بزرگ سرمایه گذاری و اشتغالزایی در منطقه آزاد ارس آثار مطلوبی در سطح اشتغال و ارتقا شاخص های اقتصادی استان و کشور داشته است.

پارسا با اشاره به تبعات اجتماعی زندان و رویکرد سیستم قضائی برای رعایت شان و منزلت افراد، برگزاری جشن های گلریزان برای محکومان جرایم غیرعمد را مهم خواند و خاطرنشان کرد: سال گذشته(سال93) به همت خیرین ۵۰ نفر از مجرمین غیرعمد در دو مرحله آزاد شدند که در 13 تیرماه جاری نیز به همت خیرین هشت نفر دیگر نیز آزاد می شوند.

وی هدف قوه قضائیه را احقاق حق و عدالت در جامعه اعلام و با بیان اینکه طلاق معضل خانمان سوز جامعه است، تصریح کرد: طلاق محصول تفاهم نداشتن فرهنگی، اعتیاد، مشکلات اخلاقی و از همه مهمتر سست شدن اعتقادات و باورهای مذهبی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار