خبرهای داغ:
رئيس آموزش و پرورش جلفا:

دوره كارآفريني براي دانش آموزان در تابستان برگزار مي شود

کد خبر: ۸۵۳۲۳۷۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

خبرگزاري بسيج: رئيس آموزش و پرورش جلفا با اشاره به آغاز تعطيلات تابستاني دانش آموزان و با توجه به قرار گرفتن در منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس، از برگزاري دوره هاي كارآفريني با همكاري موسسات كارآفريني در تابستان امسال(سال94) خبر داد.

اباذر كاظمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اعلام اين خبر افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، برنامه هاي مختلف فرهنگي، تربيتي، ورزشي و آموزشي با محوريت تعميق باورهاي ديني اجرا مي شود.

وي ادامه داد: اين برنامه ها با در نظر داشتن متون ديني و در راس آن ها قرآن(كلاس هاي آموزش حفظ، قرائت، مفاهيم و احكام به خصوص احكام نماز) براي همه دانش آموزان برگزار مي شود.

كاظمي در خصوص برگزاري كلاس هاي ورزشي نيز خاطرنشان كرد: بخشي از برنامه هاي ورزشي را خود معاونت پرورشي و تربيت بدني اداره متقبل شده و بخش ديگري نيز به بخش خصوصي واگذار شده تا با تجهيز سالني كه در اختيار آن ها قرار داده شده، كار خود را آغاز كنند.

به گفته وي در شهرستان جلفا بيش از 10هزار دانش آموز با 150واحد آموزشي وجود دارد كه60درصد آن ها در دوره ابتدايي و 40درصد بقيه در دوره هاي متوسطه اول و دوم مشغول تحصيل هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار