خبرهای داغ:
در منطقه آزاد ارس؛

نشست هماهنگی تور دوچرخه سواری آذربایجان-ایران برگزار شد

خبرگزاري بسيج: نشست هماهنگی سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با حضور مسئولان برگزاری این رقابت ها و سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۱۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان- ایران با شرکت 14 تیم خارجی و پنج تیم داخلی از 7 خرداد سال جاری(سال94) آغاز شده و رکابزنان در شش مرحله با هم به رقابت می پردازند.

در این نشست، مسیر رکابزنان در پنج مرحله از تبریز به مشکین شهر، سرعین به تبریز، تبریز به ارومیه، ارومیه به منطقه آزاد ارس، منطقه آزاد ارس به کلیبر اعلام شد كه مرحله پایانی نیز در داخل كلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

بنابر اعلام مسئولان این رقابت ها، در سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان-ایران، پنج تیم داخلی(پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران) حضور دارند.

پنجمین دور این رقابت ها در منطقه آزاد ارس برگزار شده و رکابزنان ساعت 14(10 خرداد) از خط پایان مقابل دانشگاه پیام نور جلفا عبور خواهند کرد و ساعت 10 صبح (11 خرداد) جلفا را به مقصد کلیبر رکاب می زنند.

تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان-ایران جزو 42 تور بین المللی دوچرخه سواری جهان است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار