عضو خبرگان رهبری:

رهبر فرزانه انقلاب، مقتدا و رهبر ملت های آزاده جهان هستند‎

خبرگزاری بسیج: عضو خبرگان رهبری در آیین دیدار با نیروهای مسلح شهرستان مراغه گفت: رهبر فرزانه انقلاب امام، مقتدا و رهبر ملت های آزاده جهان هستند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۶۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح و ولی امر مسلمین جهان از محبوبیت بی نظیری در سراسر دنیا و در بین ملت ها برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح کشورمان، نیروهایی مکتبی و ولایتمدار بوده و در راه صیانت از ارزش ها و ارمان های متعالی اسلام و انقلاب مجاهدت می کنند.
امام جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد: سپاه به عنوان شجره طیبه در حقیقت الهامی از سوی خداوند در دل امام راحل(ره) بود که با تاسیس آن، نهادی مقدس و ماندگار در تاریخ این مرز و بوم ایجاد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان در سایه ولایت فقیه و زیر پرچم نظام اسلامی خدمت می کنند و همواره در برابر تهدیدات دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستاده اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در راس نظام اسلامی مجتهد ولی فقیه عادلی در راس امور قرار داشته و از برکت وجود ایشان و تقوا و خواست الهی و پشتوانه مردمی، هیچ قدرتی جرات طمع به ارزش ها و تمامیت ارضی کشورمان ندارد.
وی با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، تصریح کرد: جنایات این رژیم بر علیه ملت یمن با سکوت مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر و همراهی و حمایت غرب و آمریکا و رژیم غاصب صهونیستی همراه بوده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار