خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین:

اصلی ترین پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین عنوان کرد: اصلی ترین پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه است که با حضور در کربلای خوزستان جامعه عمل بپوشانند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۸۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

محمد مرادی مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگارستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز، بیان کرد: راهیان نور حرکت بسیار عالی می‌باشد که امسال مقارن شده با ایام فاطمیه و اثرگذاری بخصوصی دارد.

وی با اشاره به حال و هوای معنوی زائرین گفت: حضور در یادمان‌ها و فضای حاکم در مناطق حال معنوی در زائرین ایجاد می‌کند، و حضور در مناطق عملیاتی به منظور طنده کردن یاد شهیدان است که برای حفظ سرزمین ایران جانفشانی کردند.

مرادی با اشاره به مسئولیت سنگین مبلغین و راویان بیان کرد: همه زائرین تشنه مطالب جنگی و معنوی هستند و اشتیاق دارند که مسائل معنوی را در سرزمین نور کسب نمایند و خاطراتی که توسط راویان از رزمندگان بیان می‌کنند که از نظرسن،تحصیلات،جنسیت با زادرین مشترک است تاثیرگذاری بیشتری دارد.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: اردوهای راهیان نور فضای بسیار خوبی را برای جوانان و نوجوانان مهیا نموده تا مردم از نزدیک با جانفشانی رزمندگان آشنا شوند و هم چنین ادوات جنگی،هواپیماهای شکاری، و ابتکارات در جنگ دیدن نمایند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: جوانان با دیدن مناطق جنگی در می‌یابند که امنیت امروزبه برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان بوده است.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین متذکرشد: زائرین باید حضور دراردوهای راهیان نور با امام شهیدان و نایب برحقشان مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند و اصلی ترین پیام شهدا که همان پیروی از ولی فقیه را با حضور در کربلای خوزستان جامعه عمل بپوشانند.

مرادی در خاتمه یادآور شد: اردوهای راهیان نور نقش سازنده ای در تربیت نسل امروز دارد و بازدید از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس مطمئنا برارزش این معنویت می‌افزاید.

 

 

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار