مبارزه با استکبار هدف و وصایای همه شهدا بود

خبرگزاری بسیج: یکی از رزمندگان لشکر31عاشورا در افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه شهدا در زمان جنگ در شرایط سخت ایثار و استقامت کردند چراکه هدف و سفارش آن ها مبارزه با استکبار و پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولی فقیه بود.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۰۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار رستمی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با گرامیداشت سالروز عملیات های بدر و خیبر، افزود: در این عملیات ها رزمندگان در شرایط سخت پیچیده ترین عملیات آبی-خاکی دنیا را اجرا کردند و تا آخرین نفس در برابر دشمن ایستادند.

وی به حماسه و نقش مهدی باکری در عملیات بدر نیز اشاره و بیان کرد: شهید مهدی باکری همیشه و در همه عملیات ها در کنار نیروهایش بود و ان ها را همراهی می کرد.

رستمی برگزاری راهیان نور را برای شناخت جوانان با دوران دفاع مقدس و شهدا موثر دانست و ادامه داد: شهدا میزبان شما هستند و دعوت کرده اند چراکه آنها بر اساس آیه «ولا تحسبن الذین.....» زنده اند و شما باید بدانید شهید باکری ها چه کرده و چه سختی ها را تحمل کردند.

آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز و گرامیداشت سالروز عملیات های بدر و خیبر در مسجد این دانشگاه ظهر امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار